- Reaction score
- 4
Ok så uppenbarligen vad som överförs som fentanyl på gatan är förmodligen inte men på något av testet från en av våra tjänster fentalyl, alfentanyl och sufentanyl har dykt upp tidigare. Som IV-droganvändare eftersom de flesta av våra prover har testat positivt för bensodiazepiner Toronto har två säkrare leveransprogram. Den jag är på där jag får 21 8 mg dialaudid per dag för opiatberoende och 6 10 mg Ritalin APO-varumärke per dag både för min ADHD och ett 20-årigt crystal meth-beroende. Ritalin fungerar förvånansvärt och ja, jag injicerar dem. Men jag får fortfarande cravings och har haft tid att säga nej till gratis droger. Men dosen för Dilaudid är fortfarande inte tillräckligt eftersom jag fortfarande befinner mig med att använda åtminstone om jag har pengar 1 poäng om dagen. Det positiva är att jag får ta mina piller hem
Det andra programmet är ett injicerbart hydromorfonprogram där du måste gå till platsen. The Works i Toronto. Och du får två skott flytande hydromorfon per dag en gång på morgonen och en gång på kvällen. Jag fick höra av någon som är på det att han får 400 ml hydromorfon per dag men det låter fel. Min förståelse är att 2 ml hydromorfon är detsamma som 8 mg hydromorfon.
Jag försöker bara sluta använda gatudroger och så småningom nålar. Tyvärr har mitt hjärta skadats till en punkt där det inte går att stoppa helt.
Det andra programmet är ett injicerbart hydromorfonprogram där du måste gå till platsen. The Works i Toronto. Och du får två skott flytande hydromorfon per dag en gång på morgonen och en gång på kvällen. Jag fick höra av någon som är på det att han får 400 ml hydromorfon per dag men det låter fel. Min förståelse är att 2 ml hydromorfon är detsamma som 8 mg hydromorfon.
Jag försöker bara sluta använda gatudroger och så småningom nålar. Tyvärr har mitt hjärta skadats till en punkt där det inte går att stoppa helt.