Question Kortverkande läkemedel mer lönsamma?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
69
Jag undrar om någon har några synpunkter på lönsamheten för kortverkande läkemedel jämfört med långverkande.

Bästa exemplet är kokain vs meth.

Kortverkande läkemedel måste användas oftare och är mer praktiska, men verkar också lite dyrare, åtminstone för kokain.

Långverkande droger som meth tenderar att vara billigare, men det finns sannolikt en större marknad för dem, eftersom människor vill ha billiga droger som fungerar bra.

Jag är av uppfattningen att för den bästa kombinationen av risk för att belöna, kortverkande droger för en hög standard och rikare kunder är det bästa sättet att gå, åtminstone för mindre skala.

Vad är dina tankar?

RAMIREZ

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej CryoThio, jag tror att läkemedel med högre renhet och kvalitet har större effekt på konsumenten. Människor letar ofta efter en starkare effekt utan att behöva betala mer pengar, men samtidigt kan det vara mer riskabelt eller inte ha den effekt du förväntade dig.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
87
Deals
35
Jag föredrar alltid hög kvalitet, även om priset är lite högre. När det gäller läkemedel föredrar de flesta jag känner kortverkande oxy framför långverkande även om priset är mycket högre, men om du inte bara köper för smärtlindring är kortverkande vägen att gå. Saker som stims är dock annorlunda. Koks och meth är mycket olika höjder. Jag känner människor som gillar båda och jag känner människor som älskar meth och säger att koks inte gör något för dem. Jag är inte en stor stim-användare men när jag gör det väljer jag koks men bara om det är av god kvalitet. Stampade på saker görs av girighet utan att bry sig om konsumenten alls som betalar dina räkningar i första hand men det kommer alltid att finnas en annan att ta platsen för den som dör av den dåliga skiten i produkten antar jag är tanken. Pressade piller är ett exempel, de är billigare, och kan vara starkare ibland men är inte alltid lika bra för smärtan och det höga är ofta mycket annorlunda. De kan kosta mindre men i det långa loppet är det värt det? När det gäller lönsamhet är det alltid den bästa formeln att känna till din kundbas och deras preferenser från min erfarenhet. Jag kan få Meth i bulk mycket billigare än koks men ingen av de människor jag känner gillar meth om det inte är den gamla skolan vev. Kokset säljer snabbt, så även om vinsten är lägre kommer $ in snabbare och i det långa loppet blir det den bättre affären.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
59
Jag tror att det beror på ditt lands marknad, se vad som är mer lönsamt. Till exempel om kokain av hög kvalitet redan finns tillgängligt på gatorna du konkurrerar på kommer det inte att vara så lönsamt, om så är fallet, gör det motsatta, sälj till exempel meth som du nämnde det. Naturligtvis kommer människor alltid att köpa den drog de väljer oavsett kvalitet. Men jag hoppas att du förstår vad jag försöker säga, konkurrera inte med något som redan finns tillgängligt på gatorna, titta dig omkring och se människors val. Starta något nytt, något som inte riktigt är tillgängligt oavsett om det är kortvarigt eller långvarigt, jag kommer lite bort från ämnet. Men min poäng är att du måste vara speciell och börja sälja något nytt. Håll dig säker man.

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
69
Jag förstår vad du menar. I USA tror jag inte att meth är så lönsamt om man inte levererar dem som har möjlighet att betala för hög kvalitet. Mephedrone kan dock vara bra, lätt att producera, konkurrerar med kokain, skulle dock behöva säljas billigare, som 40 per gram, kanske 60 men 40, åtminstone för kommersiella kunder, inte de som kommer att betala för högre kvalitet.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
59
Jag håller med om att RC kan vara riktigt bra att sälja på gatan. Personligen har jag inte sett så mycket konkurrens någonstans för dem. Köp några högkvalitativa saker och börja ge ut några små prover av det bara för att få förtroende och kunder. Efter den första högkvalitativa satsen kan du få lite lägre kvalitet men rena saker för billigare bara för mer vinst. Då och då växlar du mellan högre och lägre kvalitetspartier för att få större vinst som jag redan sa. Det är så jag skulle göra det. Jag håller med om att 40-50 är ett bra pris om du ska sälja på en. Jag säger vanliga kunder 40, nya 50. Om det inte finns någon aktiv marknad för den önskade RC du är villig att sälja eller göra, kan du bokstavligen göra priserna upp. Och se till att nämna hur prissättningen fungerar, 40 efter att du har blivit en vanlig, kan ge mer aktiva kunder. Naturligtvis är detta om du bestämmer dig för att köpa partier, inte göra dem.