- Reaction score
- 8
Hej,
som jag redan beskrivit i en annan tråd fick jag problem med syntesen av amfetaminfosfat från P2NP via Al / Hg. Jag har redan gjort två satser med samma resultat: ett mycket till högt utbyte av vilka anorganiska salter som helst (till exempel 85 g från 10 g P2NP). Jag följde varje steg från videorna från den här webbplatsen och läste om varje tråd i detta forum och även några andra howtos. Jag alkaniserade min sista sats för ungefär 14 timmar sedan och så här ser det ut nu
Är det någon som vet vad som kan ha gått fel med de två första satserna, vilket misstag som kan ha orsakat de resultat jag fick? Vad ska jag göra med den här satsen? Dekantera bara det första lagret, dekantera de två första eller dekantera båda i 2 olika bägare?
Jag är glad för alla imput, tack på förhand,
lee
som jag redan beskrivit i en annan tråd fick jag problem med syntesen av amfetaminfosfat från P2NP via Al / Hg. Jag har redan gjort två satser med samma resultat: ett mycket till högt utbyte av vilka anorganiska salter som helst (till exempel 85 g från 10 g P2NP). Jag följde varje steg från videorna från den här webbplatsen och läste om varje tråd i detta forum och även några andra howtos. Jag alkaniserade min sista sats för ungefär 14 timmar sedan och så här ser det ut nu
http://dumpliwoard5qsrrsroni7bdiishealhky4snigbzfmzcquwo3kml4id.onion/image/0275c4f5b897507c.jpeg
Jag fick på något sätt tre lager. den mellersta ser ut som den övre av mina första 2 satser, jag vet inte varför jag fick en tredje. Är det någon som vet vad som kan ha gått fel med de två första satserna, vilket misstag som kan ha orsakat de resultat jag fick? Vad ska jag göra med den här satsen? Dekantera bara det första lagret, dekantera de två första eller dekantera båda i 2 olika bägare?
Jag är glad för alla imput, tack på förhand,
lee