Pink NASA 2C-B FUD i Storbritannien

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
103
Det finns en del FUD på reddit om att UK 2C-B är skitkvalitet eftersom 6 miljoner piller blandades dåligt så att det inte finns någon jämn fördelning av 2C-B i pillerna.

Komplett skitsnack.

Påståendet är att 6-7 miljoner piller tillverkades med en blandningsprocess på endast 1 timme när den borde ha varit 24 och det betyder att det helt enkelt inte finns någon garanti för att det finns någon produkt i ditt piller.

7 miljoner piller skulle kräva 140 kg ren 2C-B och ~ 1500 kg firmapress eller fyllmedel / bindemedel etc.

Det skulle ALDRIG tillverkas, byggas, monteras och pressas på en gång.
Helvete, jag skulle gärna vilja se laboratoriet som producerar den mängden 2C-B i en enda sats ... Ja, någon skulle kunna KÖPA den mängden ren produkt för att pressa, men även en pillerpress och mixer som kan ta den volymen är extremt dyr och skulle troligen vara kopplad till det labb som producerar utrustningen. Mer troligt är att mycket mindre partier tillverkas av mindre utrustning under en tidsperiod, vilket innebär att detta problem inte skulle vara över ett helt sortiment av 6-7 miljoner piller isolerade i Storbritannien.

Så om du tillverkar rosa NASA 2C-B och undrar varför försäljningen går långsammare (jag tvivlar på att detta har verklig påverkan), var bara medveten om detta.

DsBMmrQWXZ

Om du vill ha ett skratt, gå och läs några av kommentarerna på reddit på
  • /r/2cb/kommentarer/15zkyeg/farliga_nasa-raketer/
  • /r/2cb/comments/15zns2p/uk_pink_nasas/
Folk som säger dumma saker som "Jag vägde mitt piller och det var 19 mg så förmodligen var bara 12 mg av det 2C-B"
Folk är korkade.

The Alchemist

Don't buy from me
Resident
Reaction score
26
Det här är ett välmotiverat inlägg. Jag uppskattar att du tar dig tid att demontera nonsens med enkel logik.

Det fanns en gyllene tid då RC: er bara var vilken kemikalie de skulle vara och kom i en viktad vakuumförseglad påse via holländska clearnet-leverantörer. Då kunde du gå till darkweb och vara säker på att din LSD var just det. Bedragare, billiga, själlösa skal som drivs av ingenting annat än girighet har satt alla drogvägar på samma nivå som gatudroger.... Och även de är värre än någonsin!

Heck, du kunde köpa meth på gatan och vara säker på att det var meth eftersom det var den billigaste möjliga saken det kunde vara. Nbomes, fentalogues, kokain skuren med amfetamin! Varför kan vi inte bara ta de droger vi vill ha?

Och nu legioner av felaktig information? Korruptionen är djupt sittande och sjuk. Den enda vägen framåt för mig har varit självförsörjning. Var är förtroendet.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Jag personligen gillar inte något i pillerform jag vet att det är av marknadsföringsskäl och att tjäna pengar jag gissar bara en gammal fart som säger till folk att hålla sig borta från min gräsmatta när jag säger att jag inte litar på piller jag minns honom pressade mikropunkter kanske jag fortfarande är blyg men för din informationsbro