Question Jag är ny på den här typen av saker och undrar om ni alla kan ge mig tips, tricks och liknande?

Goose Shittington

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 21, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Låt mig sätta upp en scen: Jag har fått olika mediciner utskrivna under en längre tid nu. För några veckor sedan bestämde sig min psykiater för att sluta med Zoloft, en medicin som jag har tagit i flera år vid det här laget. Som ett resultat har jag en betydande mängd kvar.

Tanken slog mig att jag kunde sälja mitt överskott för några välbehövliga kontanter. Men som titeln säger har jag aldrig så mycket som sålt en hostdroppe tidigare, än mindre droger så starka som Zoloft. Det är därför jag gick med i detta forum idag för att fråga om grunderna: hur mycket av min leverans ska jag sälja? Hur mycket ska jag ta betalt beroende på hur mycket jag bestämmer mig för att sälja? Vilka steg kan jag ta för att skydda min anonymitet så att jag kan undvika brottsbekämpningens klor? Är det ens värt att sälja jävla Zoloft i första hand?

För lite extra sammanhang (men inte på bekostnad av att doxxa mig själv) tänker jag sälja denna Zoloft i den lilla campusstaden där mitt universitet ligger på landsbygden / förorten Maine när klasserna återupptas om en månad eller så. Det bör också noteras att jag för närvarande inte äger en bil, så transport till mina transaktioner måste antingen ske till fots eller kanske med kollektivtrafik.

Jag tänker att om mina första transaktioner går bra kan jag sälja lite mer överskott och kanske skapa ett helt företag av det, men kanske tänker jag för långt fram. Att undvika fängelse betyder trots allt mycket mer för mig än att tjäna några extra dollar.

Alla kommentarer och råd uppskattas.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag tvivlar på att någon kommer att köpa dem av dig. De är en SSRI, som vanligtvis inte missbrukas eftersom den inte fungerar direkt och den inte ger mycket eufori, stimulering eller CNS-depressiv verkan.
Det bästa du kan göra med dem är ingenting följt av att ge bort dem till någon som är deprimerad, har ångestattacker ect. Det har inte råd med dem
 

Goose Shittington

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 21, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Tack för rådet, broder. Så vad du egentligen säger är att det inte finns något sätt att göra någon vinst i det här scenariot?
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Det stämmer.

När jag läser ditt inlägg, även om du hade något saftigt som Xanax eller Oxy, skulle jag inte rekommendera att du säljer dem. Det är vanligtvis mycket uppenbart för missbrukare när någon är en nybörjare och skulle vara lätt att råna.
 
Top