Jag skulle inte anse att svaret är oförskämt, det är bara det att detta faktum är sant för de flesta av oss och OrgUnikum var skyddande mot dig. Ändå gav han dig den information du bad om, vilket jag inte gjorde på grund av det faktum att min attityd också var något skyddande. Arbete med detta material bör utföras med all PPE du kan få, meth-kemi är ganska mycket ingångsnivå jämfört med denna reningsprocedur. Kom ihåg att de flesta glasvaror och PPE bör förstöras efter användning för säkerhetsåtgärder, en liten fläck på bordet eller labbrocken är tillräckligt potent för att döda flera personer. Jag litar på att du har tillräckligt med erfarenhet av farlig kemi med meth för att kunna hantera freebasing/saltbildning. Medan P/I2-reduktion är en explosions- / brandrisk är detta en toxicitetsrisk, som du kanske vet att en stor våt handduk kan användas för att stoppa en skenande methsyntes (jag slår till och med vad om att det kan ha räddat din frihet tidigare), i fallet med fent behöver du som ett super litet rum som du kommer att täcka med tjock plastfolie överallt och hazmat + gasmask + rörliga handskar och medel för att klä av hazmat utan att röra den direkt. Och naturligtvis göra en utspädning (skärning) av fent som måste blandas under längre tid för att inte ha eventualiteten av hotspots (någon jag känner dog av fent hotspot). Jag var den person som tog initiativ till förstörelsen av materialet och tillhandahöll metoden. Jag gillar fentanyl, men jag accepterar endast läkemedelskvalitet i de fall då jag inte har tillgång till det när jag vill. Det är så här jag aldrig blir beroende av opiater, eller åtminstone hittills har jag bara haft överraskningen av det beroende jag var säker på visade sig vara illusoriskt. Bästa önskningar! P.S. Vänligen undersök tillvägagångssättet och be om expertens åsikt, försök hitta någon med tidigare praktisk erfarenhet som en guide.