Question Looking for a vendor Behöver du en pålitlig (ärlig) källa?

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej... det är den mörka webben. Det är inte precis en ärlig plats, jag vet. Men någonstans där ute måste det finnas en webbplats / säljare av vicodin / hydrocodone / norco som VERKLIGEN följer sina egna escrow-regler. En säljare som levererar produkten.

Kan någon peka mig i rätt riktning!? Jag är så trött på att bli rippad!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
@prophet har några stycken varje månad. Han är den enda killen jag känner som säljer äkta receptbelagda opiater. Inte för att säga att han är den enda som säljer dem, men han är den enda som jag har verifierat. Jag kan intyga att flera personer säljer förfalskade. Om du inte kan få en rosa 30 mg oxy på apoteket, så är de pin som säljs här inte äkta. Samma sak med grön Xanax. Använd alltid spärrtjänsten. Om någon på den här webbplatsen försöker övertyga dig om att inte göra det, hoppas de att lura dig

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tack för att du svarade. :)

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
Den här killen är en bedragare. Försök aldrig att köpa droger från telegram det ingår ändå och thr ägaren sitter i fängelse och sjunger som en fågel

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Jag får några hydrocodone 7,5s varje månad och 30 mg oxy också. Jag vet aldrig när eller hur många, min källa tar dem så antalet är alltid annorlunda. Mina recensioner på de hydros jag har sålt vittnar om att de är riktiga, liksom Frit som också har testat min oxy. För närvarande är jag ute men jag uppdaterar mina listor när jag får nytt lager. Du kan fortfarande titta på min lista även om jag är slut i lager

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tack för att du svarade men jag letar efter mer än några få i månaden. :)

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Om du köpte min oxy 30 till bulkpris, vilket vanligtvis är 30-35 piller per månad då du kommer att betala 31 $ per. Split i 4 du har fyra 7,5 mg oxy och på $ 31 vardera du betalar $ 7,75 för varje 7,5 mg. Köp 30 av mina 7,5 dros i bulk, vilket är 10 vardera, du betalar $10 för varje 7,5 mg hydros. Jag kan vidarebefordra de erbjudanden jag får, och jag får en bättre affär på oxy. 30 oxy-piller är som att köpa 120 av 7,5 mg-piller per månad och de är starkare och billigare än 7,5 mg hydros. I grund och botten kan du få mellan 120 och 140, 7,5 mg oxy piller per månad för $ 2,25 billigare än du skulle betala för 7,5 mg hydros. Du får mer pang för pengarna på det sättet och, du säger att du letar efter mer än några få i månaden, 30-35 30 mg oxy är inte bara några piller. Om de tas för smärta är de 120-140 piller som en läkare inte ger dig om du inte har cancer eller något lika allvarligt. Och för priset, om du hittar riktiga oxy 30 är billigare än $ 31 ett piller om de köps i bulk sedan låt mig veta för jag kan köpa dem själv att sälja till dem i nöd. 930 $ låter som mycket för 30 piller tills du bryter ner det och gör matematiken i jämförelse med vad du vanligtvis hittar med hydros nästan var som helst. Om du är intresserad så kom och träffa mig på onsdag

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Om du har problem med att hitta en här, kanske du kan kolla in DrugHub eller Archetyp markets. De kan hittas på daunt(dot)link. Verifiera alltid dina marknadswebbplatser

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tack för att du svarade. Jag förstår inte... daunt(dot)link?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Har du tor installerat?

Webbplatsen är daunt.link
Den har marknader där

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
Var försiktig, mängden förfalskade piller på darknet är häpnadsväckande, och vissa är direkt farliga

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
54
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/showcase/

Allt som tillhandahålls i det här avsnittet kan du köpa utan risk för att bli lurad.
Välj ett land eller en region och få det du beställde.
Det finns också opio: Hydrokodon, metadon, OXY