Om du köpte min oxy 30 till bulkpris, vilket vanligtvis är 30-35 piller per månad då du kommer att betala 31 $ per. Split i 4 du har fyra 7,5 mg oxy och på $ 31 vardera du betalar $ 7,75 för varje 7,5 mg. Köp 30 av mina 7,5 dros i bulk, vilket är 10 vardera, du betalar $10 för varje 7,5 mg hydros. Jag kan vidarebefordra de erbjudanden jag får, och jag får en bättre affär på oxy. 30 oxy-piller är som att köpa 120 av 7,5 mg-piller per månad och de är starkare och billigare än 7,5 mg hydros. I grund och botten kan du få mellan 120 och 140, 7,5 mg oxy piller per månad för $ 2,25 billigare än du skulle betala för 7,5 mg hydros. Du får mer pang för pengarna på det sättet och, du säger att du letar efter mer än några få i månaden, 30-35 30 mg oxy är inte bara några piller. Om de tas för smärta är de 120-140 piller som en läkare inte ger dig om du inte har cancer eller något lika allvarligt. Och för priset, om du hittar riktiga oxy 30 är billigare än $ 31 ett piller om de köps i bulk sedan låt mig veta för jag kan köpa dem själv att sälja till dem i nöd. 930 $ låter som mycket för 30 piller tills du bryter ner det och gör matematiken i jämförelse med vad du vanligtvis hittar med hydros nästan var som helst. Om du är intresserad så kom och träffa mig på onsdag