- Reaction score
- 2
Jag försöker extrahera/separera API:et (aktiv farmaceutisk ingrediens) Metadonhydroklorid från den orala 1mg/1ml.
där jag är baserad är det en grönfärgad måttligt tjock sirap.
Det finns många företag som producerar liknande produkter med olika ingredienser.
Jag nämner inte företaget, men det här är listan över hjälpämnen.
Lista över hjälpämnen
Kan någon hjälpa mig med en komplett extraktion i detalj? Jag har ganska grundläggande erfarenhet men har läst mycket. Jag har köpt några grundläggande saker - sep trattar, vakuumfiltrering, destillationsapparat etc. Och är glad att köpa vad som krävs för att göra denna extraktion / separering.
Jag skulle vara mycket tacksam för en komplett process, men även en bra start skulle uppskattas mycket.
Jag tackar.
där jag är baserad är det en grönfärgad måttligt tjock sirap.
Det finns många företag som producerar liknande produkter med olika ingredienser.
Jag nämner inte företaget, men det här är listan över hjälpämnen.
Lista över hjälpämnen
Propylenglykol | Ph. Eur |
Metylhydroxibensoat | Ph. Eur |
Propylhydroxibensoat | Ph. Eur |
Flytande maltitol | Ph. Eur |
Karamell E150 | |
Patent Blue V (E131) | |
Renat vatten |
Kan någon hjälpa mig med en komplett extraktion i detalj? Jag har ganska grundläggande erfarenhet men har läst mycket. Jag har köpt några grundläggande saker - sep trattar, vakuumfiltrering, destillationsapparat etc. Och är glad att köpa vad som krävs för att göra denna extraktion / separering.
Jag skulle vara mycket tacksam för en komplett process, men även en bra start skulle uppskattas mycket.
Jag tackar.