Looking for a vendor Är MDMA-prekursorer helt lagliga i USA?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
69
Jag letar efter alternativ till pmk-glycidatestrar och -salter, och i USA bevakas de nu i någon form, från strikt olagliga till på den särskilda övervakningslistan. De är kända, och för mina säkerhetsbehov är det en isue.

Så de satte nyligen dessa kemikalier på den speciella övervakningslistan;

metyl-2-(1,3-bensodioxol-5-yl)-3-oxobutanoat (MAMDPA; MDMAPA)

Jag undrar om någon har etylversionen av denna kemikalie.

Det finns också en icke-kontrollerad amfetaminprekursor analogus till MAPA, men jag tror att MGPA, eller metyl-3-oxo-4-fenylbutryat, är helt lagligt i USA, liksom etyl-3-oxo-4-fenylbutryat.

Jag undrar om metylendioxyversionen av metyl-3-oxo-4-fenylbutryat, eller etylsorten, är tillgänglig.

Annars, om det finns några nya, amerikanska lagliga kemikalier, är jag öppen för dem också. Om någon kunde peka mig i rätt riktning, skulle det vara bra! Tack så mycket!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Ingen av dessa är "helt lagliga" i USA enligt analogilagen. Den mest lågmälda föregångaren till mdma är överlägset Sassafras albilum. Det är allmänt tillgängligt i östra USA 🇺🇸

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
69
Det är en mycket bra poäng. Jag antar att jag tittar på saker som faller under analgouelagen, eftersom det verkar som om det inte används ofta för att åtala. Starkt grått område, om det är vettigt.

Så det vänder mitt tänkande på huvudet

Sassafras finns mer än öst, södra och mellanöstra området har det också. Det är mycket bekvämt för kemi i personlig skala. Det och vanilj lol.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Det är en federal lag, vilket innebär att du skulle behöva åtalas av Dea, och det skulle vara federala avgifter och federalt fängelse om du övertygas. Jag skulle inte räkna med att lokala LE INTE ringer dem, men jag är ganska säker på att de skulle göra det

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
28
ta en titt på att syntetisera din egen mdp2p. du kan börja med etylvanillin