- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 69
Jag letar efter alternativ till pmk-glycidatestrar och -salter, och i USA bevakas de nu i någon form, från strikt olagliga till på den särskilda övervakningslistan. De är kända, och för mina säkerhetsbehov är det en isue.
Så de satte nyligen dessa kemikalier på den speciella övervakningslistan;
metyl-2-(1,3-bensodioxol-5-yl)-3-oxobutanoat (MAMDPA; MDMAPA)
Jag undrar om någon har etylversionen av denna kemikalie.
Det finns också en icke-kontrollerad amfetaminprekursor analogus till MAPA, men jag tror att MGPA, eller metyl-3-oxo-4-fenylbutryat, är helt lagligt i USA, liksom etyl-3-oxo-4-fenylbutryat.
Jag undrar om metylendioxyversionen av metyl-3-oxo-4-fenylbutryat, eller etylsorten, är tillgänglig.
Annars, om det finns några nya, amerikanska lagliga kemikalier, är jag öppen för dem också. Om någon kunde peka mig i rätt riktning, skulle det vara bra! Tack så mycket!
Så de satte nyligen dessa kemikalier på den speciella övervakningslistan;
metyl-2-(1,3-bensodioxol-5-yl)-3-oxobutanoat (MAMDPA; MDMAPA)
Jag undrar om någon har etylversionen av denna kemikalie.
Det finns också en icke-kontrollerad amfetaminprekursor analogus till MAPA, men jag tror att MGPA, eller metyl-3-oxo-4-fenylbutryat, är helt lagligt i USA, liksom etyl-3-oxo-4-fenylbutryat.
Jag undrar om metylendioxyversionen av metyl-3-oxo-4-fenylbutryat, eller etylsorten, är tillgänglig.
Annars, om det finns några nya, amerikanska lagliga kemikalier, är jag öppen för dem också. Om någon kunde peka mig i rätt riktning, skulle det vara bra! Tack så mycket!