Det är sant att det inte vore fel att veta exakt vad man skickar.
Jag antar att paketen ska skickas som brev, men eftersom jag inte känner till ursprungslandet vet jag inte vilka mått som är tillåtna.
En idé skulle vara att skaffa en rulle pallplastfolie eller något annat förpackningsmaterial som man skrynklar ihop och lägger i paketet, så att det ser ut som om det skyddar varan, och sedan gömmer man grejerna i folien.
För att få det att se äkta ut skulle jag skicka en originalförpackad artikel som har ett lågt varuvärde.
Skicka det hela som en provförsändelse med en falsk faktura så att varorna inte behöver tullklareras och ange ett företag som avsändare och helst också mottagare.
Som redan KokosDreams sa, gör flera paket av det.
Eller så kan du försöka skapa via VPN en polsk etikett med en polsk leveransadress och polsk mottagare, vilket skulle få det att se ut som att paketet omdirigerades fel och så har det passerat tullen.
Här är det återigen nödvändigt att dölja det så avtäckt som möjligt.
Helst en artikel som kan stängas igen efter öppning.
För detta måste du göra lite forskning själv, eftersom den här metoden bara är känd för mig genom hörsägen, så jag kan inte säga om det verkligen kommer att fungera på det sättet.
Du kan först ge upp en försöksförsändelse om du fortfarande har tillräckligt med tid.
Försändelser från länder utanför EU är tyvärr alltid förknippade med en viss risk