Question Hur ska du starta en drogförsäljning?

V.Hausner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej. Jag är farmaceut med ett ganska långt cv.
Jag är väldigt nyfiken på det här ämnet, och jag har tänkt på det här hypotetiska problemet det senaste året...
Anta att någon har färdigheter/medel för att göra en småskalig produktion av läkemedel.
Antag att den här personen inte planerar att tillverka starka saker, bara vanliga recept (bensos, barbs, etc.) med högsta kvalitet (mindre förekomst av dödliga interaktioner / etc.)
Frågan är:
Hur kommer den här personen att börja sälja drogerna? Vilka alternativ har han och hur stor risk är förknippad med varje alternativ?
Låt oss anta att han är, som i Breaking Bad-serien, en smart kille som saknar gatukunskaper ... så att han inte vet var han ska börja.

Hälsningar från västra Europa

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,125
Deals
1
Hej på dig! Först och främst måste den här personen lära sig hur man är anonym på Internet (om den här personen vill sälja säkert via webben). Nästa steg är att hitta lämplig marknadsplats, där han kan sälja produkter. Han borde räkna ut hur man använder anonyma kryptovalutor för att få betalningar och vara säker.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,847
Deals
666
Jag skulle börja med att studera lagarna i den region där du planerar att bedriva verksamhet. Du måste förstå de juridiska riskerna ordentligt innan du börjar sälja. Sedan, som Patton sa, undersök den anonyma användningen av internet, skicka och ta emot paket. Studera frågor om penningtvätt. Sätt samman ett team av människor som du kommer att interagera med i ditt arbete. Sätt upp tillverkning, marknadsföring, kör dina egna försäljningswebbplatser eller använd de lokala marknadsplatserna för att göra detta.

Det är enklare än det kan verka vid första anblicken

Power

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
till alla brottsbekämpande enheter, detta är inte ett erkännande av skuld.

jag var en ganska stor leverantör på darknet vid ett tillfälle. jag skulle vara villig att dela allt jag lärde mig av att gå från att inte vara en droghandlare till att ha en anständigt stor verksamhet det tog ungefär 4 månader för mig att nå en leverantör och förtroende nivå på jag tror 6 och 5.

Jag har bilder för att säkerhetskopiera det mesta av detta men de återställs från en pc-säkerhetskopia så de är milt spridda.

om du är intresserad och dödligt seriös. jag hjälper till.