Hallå där, gott folk! Det finns mycket information och konversationer och löst, pålitliga synteser på många forum som diskuterar att använda 2 speciella reagenser, men jag behöver något objektivt.
Jag letar efter denna "guldstandard" -synt som alla har framgång med att använda natriumborhydrid och kopparklorid.
Kan jag ganska mycket bara följa
BBexperts ledning på sin video som rör den amf-reduktiva amineringen? (Den som beskriver användningen av NaBH4 + CuCl2) men använd istället 2,5 DMNS som en substitution för pN2P> amfetamin.
Kommer detta arrangemang att få en korrekt effektiv reduktion av
2,5 dimetoxyNS> 2C-H? när det gäller procedurer och lösningsmedel?)
vilket lösningsmedel (er) är bäst här? Vissa säger vattenfri. Vissa har vatten och alkohol. Vissa säger ingen metanol. Du förstår var jag är här. Internet behöver en solid praktisk upparbetning.
Det finns en mängd synthar som "reducerar" till argument. "Eller jag försökte det här och fick det. Detta kan fungera men". Och så vidare.
objektiv? Nej, det är det inte.
Kan jag vara så välsignad att jag hör en viskning" vad är "guldstandarden" kysst av Jesus, smekad av Buddha synth? "
(Snälla, inga synthar antastade av Moroni här, tack. )
Jag har fått nog av det redan.
Mycket kärlek, gott folk.
ditt bidrag skulle hållas med tacksamhet.
Ta hand om dig,
JesusTits.
Jag letar efter denna "guldstandard" -synt som alla har framgång med att använda natriumborhydrid och kopparklorid.
Kan jag ganska mycket bara följa
BBexperts ledning på sin video som rör den amf-reduktiva amineringen? (Den som beskriver användningen av NaBH4 + CuCl2) men använd istället 2,5 DMNS som en substitution för pN2P> amfetamin.
Kommer detta arrangemang att få en korrekt effektiv reduktion av
2,5 dimetoxyNS> 2C-H? när det gäller procedurer och lösningsmedel?)
vilket lösningsmedel (er) är bäst här? Vissa säger vattenfri. Vissa har vatten och alkohol. Vissa säger ingen metanol. Du förstår var jag är här. Internet behöver en solid praktisk upparbetning.
Det finns en mängd synthar som "reducerar" till argument. "Eller jag försökte det här och fick det. Detta kan fungera men". Och så vidare.
objektiv? Nej, det är det inte.
Kan jag vara så välsignad att jag hör en viskning" vad är "guldstandarden" kysst av Jesus, smekad av Buddha synth? "
(Snälla, inga synthar antastade av Moroni här, tack. )
Jag har fått nog av det redan.
Mycket kärlek, gott folk.
ditt bidrag skulle hållas med tacksamhet.
Ta hand om dig,
JesusTits.