HJÄLP OCH RÅD

PandaPanda111

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag söker efter det bästa sättet att extrahera klipp från Meth. Första gången på detta fantastiska forum så vänligen ursäkta eventuella ord som inte är korrekta. Det är inte genomförbart för mig att producera min egen produkt just nu så jag tvingas få vad jag kan. Jag har möjlighet att köpa men produkten är inte klass A. Jag misstänkte först att klippa för att vara MSN men tror att jag har att göra med andra ämnen. Mitt huvudmål är att ha kvalitetsprodukt. Jag har tittat och forskat och annat än Acetone-tvätten och till och med använt en konvektionsugn för att ta bort nämnda föroreningar fungerar inte riktigt. Tvättade 5 oz och förlorade betydande produkt; var kvar med 2 oz. Jag tror att även efter tvätt är snittet så långt i nämnda produkt att det verkar omöjligt att ta bort helt. Fortfarande produkten var svag, orsakar huvudvärk och ledvärk. Låter som MSN ja men jag tror verkligen att det är klippt med något annat. Några idéer om vad detta kan vara och hur man kan eliminera. Nya knep eller idéer skulle vara bra. Jag har köpt produkt genom flera olika källor men alla verkar vara förorenade. Jag är begränsad här och skulle uppskatta alla råd. Skulle älska att producera min egen produkt men tror bara inte att jag kan uppnå alla nödvändiga föremål för att slutföra denna dröm om mig just nu. Så jag är kvar för att utforma denna plan för att göra det bästa av vad jag kan med vad som finns tillgängligt. Alla råd skulle vara mycket uppskattade.
Tack så mycket

PandaPanda111

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
MSN är en förkortning för metylsulfonylmetan. Det säljs här som ett vitamintillskott. Det används också till djur. När ämnet värms upp förvandlas det till en perfekt kristall som ser ut som is. Nästan omöjligt att känna igen om du inte röker det och det verkar vara så det känns igen. För min IV eller användare som snortar kan de vanligtvis inte smaka eller se skillnad bara att produkten är svag och definitivt är skuren med något. Jag tror dock att det är möjligt att det är någon annan typ av nytt snitt som används och jag undrar om det finns ett förfarande jag kan använda för att identifiera ämnet och hur man tar bort det. Jag tror inte att det är möjligt i detta ögonblick att göra mig själv. Jag kollar in saker men jag är trött på att hantera det här problemet och jag är väldigt glad att jag äntligen har någon intelligens och på den nivån att fråga. Jag uppskattar och kommer att lyssna på all feedback du har.

WillD

Expert
Reaction score
1,056
Kan det vara isopropylbenzylamin? Nu är det mer frekvent skärning

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
662
Deals
8
Hallå där,

MSN kan tas bort med kall aceton.

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Hej, för 7 år sedan använde jag alkohol för att rena meth, lösa upp all produkt OCH använd något liknande detta
IoXbDAfMV7
IoXbDAfMV7
och nästa dag hittade meth inuti behållaren OCH snittet i behållarens sidor, men i det här ögonblicket diskonterade jag för detta material och sakerna förändrades