- Reaction score
- 0
Jag söker efter det bästa sättet att extrahera klipp från Meth. Första gången på detta fantastiska forum så vänligen ursäkta eventuella ord som inte är korrekta. Det är inte genomförbart för mig att producera min egen produkt just nu så jag tvingas få vad jag kan. Jag har möjlighet att köpa men produkten är inte klass A. Jag misstänkte först att klippa för att vara MSN men tror att jag har att göra med andra ämnen. Mitt huvudmål är att ha kvalitetsprodukt. Jag har tittat och forskat och annat än Acetone-tvätten och till och med använt en konvektionsugn för att ta bort nämnda föroreningar fungerar inte riktigt. Tvättade 5 oz och förlorade betydande produkt; var kvar med 2 oz. Jag tror att även efter tvätt är snittet så långt i nämnda produkt att det verkar omöjligt att ta bort helt. Fortfarande produkten var svag, orsakar huvudvärk och ledvärk. Låter som MSN ja men jag tror verkligen att det är klippt med något annat. Några idéer om vad detta kan vara och hur man kan eliminera. Nya knep eller idéer skulle vara bra. Jag har köpt produkt genom flera olika källor men alla verkar vara förorenade. Jag är begränsad här och skulle uppskatta alla råd. Skulle älska att producera min egen produkt men tror bara inte att jag kan uppnå alla nödvändiga föremål för att slutföra denna dröm om mig just nu. Så jag är kvar för att utforma denna plan för att göra det bästa av vad jag kan med vad som finns tillgängligt. Alla råd skulle vara mycket uppskattade.
Tack så mycket
Tack så mycket