Hej allihopa!!! Svårt nuförtiden att arbeta med droger, sälja det eller transportera det kan vara mycket komplicerat eftersom regeringarna hade gjort sina händer på

Benito

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
JEP... Polis och regering har insett pengarna på narkotikamarknaden och de bestämde sig för att smuggla det själva och kontrollera transporter mellan länder, öka polisbåtarnas patruller i Medelhavet och låtsas kämpa mot olaglig invandring.
Numera är det omöjligt eller 85% omöjligt att smuggla hasch från Marocko till Spanien.
Jag har förlorat somes där och jag berättar för dig baserat på min egen erfarenhet.
Naturligtvis har du fortfarande några organisationer som smugglar det från Marocko, men jag tror att det bara är organisationer som har en stor ekonomisk kapacitet och som är mycket stängda för regeringen.
Här, i Frankrike, Marseille, förstår vi inte hur sakerna kommer och aldrig finns det brist på hasch här ... haschet är tillgängligt hela året och CBD-butikerna är för mycket öppnade, hyckleri eller förbereder sig för att legalisera det i en kommande framtid....

Jag letar efter några bra sätt att smuggla det från min Ketama bergsplats men ingen seriös kille stötte på just nu, om du har någon, låt mig veta, vi kan arbeta tillsammans och gå vidare tjäna pengar under de kommande åren !!!

Benito

K1tty

Vacation
Resident
Reaction score
24
Killarna som tar med sig haschet från Marocko är ett stort problem för regeringen i Marocko.
Kanske är det sant att stora gäng inte saknar resurser, men regeringen kommer inte att vara en konkurrent till dig utan snarare en tråd :D