fentanyl vs morphin

pappaclown

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
jag undrar är fentanyl usp kan meke mig må bra det är en 200mcg tablett är det kommer att göra någonting eller jag behöver mer mängd och ska jag oralt använda det eller bara smälta det och injicera?

å andra sidan har jag 10 mg morfintablett också snälla berätta för mig om jag ska ta det genom spruta eller oralt?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666
Vad du än gör med fentanyl - gör det inte ensam, bättre att inte göra något alls med det. När det gäller fentanyl är risken för överdosering mycket hög. Så jag skulle inte spekulera i dosens tillräcklighet för den önskade effekten.
Den genomsnittliga dosen är 25-50 mcg. 200mcg kan vara mycket. Det beror på personens vikt. LD50 är 3 mcg/kg.
Kom också ihåg att ha naloxon till hands.

Morfintabletter ska tas oralt. Ha naloxon i närheten.

Last edited by a moderator:

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
232
Beror på din erfarenhet av opioider på många sätt. Jag är av den uppfattningen att pillerna är gjorda för att tas oralt. Inklusive sublingual.

För fentanyl varierar den genomsnittliga dosen från 25-50 mcg. Sedan finns det starka doser. Detta gäller användningen av sublingual. I allmänhet är fentanyl en mycket aktiv substans, jag rekommenderar inte att du tar 200 mcg på en gång.

När det gäller morfin är dess genomsnittliga dos cirka 15 mg oralt. Inget behov av att bry sig om en spruta.

pappaclown

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
om jag krossar en 10 mg morfintablett och snortar den? är det ett problem?

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
Prova ODSMT.I hörde mycket bra saker och doserna är i mgs inte mcgs så det är mycket säkrare.Stay säker man.

Brain

Expert Pharmacologist
Reaction score
292
Det borde inte vara några problem. Men morfinpiller har alltid ett skal, det är önskvärt att ta bort det

jaxomo

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
min första erfarenhet av fentanyl, jag beställde 100mcg / 2ml fentanyl från onlineapotek i vårt land det kräver inte recept för att beställa online-mediciner oavsett vilka läkemedel som är thry. så jag tryckte hela 100mcg genom min iv-linje mycket långsamt det gjorde mig inte hög vad en besvikelse!!! jag kände mig bara yr. försökte aldrig det igen. från min pov 200mcg är inte ett prob så långt du trycker sprutan mycket långsamt

Jag har dock en kö
producerar heroin och fentanyl samma höghet? och hur känns det höga som?

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Heroin producerar mycket mycket mer eufori än fent. Fent är bara bra när du är sjuk och du behöver inte vara sjuk och det är så människor dör. Jag rekommenderar inte att du använder fentanyl alls, såvida du inte bara sätter på plåstret. Om du tänker på IV-pharma-opiater och du inte behöver ett manus, beställ bara morfin eller oxy.

Hursomhelst, ren trevlig #4 kommer alltid att vara kungen på opiater.

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
162
MS Contin 30 mg är där jag började min långa opiatresa för många månar sedan. Du bör kunna sniffa så mycket utan problem som en fullständig nybörjare - du kommer definitivt att må bra, lätt synligt, men inte allvarligt berusad - morfin packar bara inte det slaget oavsett hur mycket du tar. Säger inte att du inte kan OD på morfin men du måste verkligen försöka. Fentanyl å andra sidan släpper människor som flugor, noobies och experter lika. Jag skulle inte börja använda fentanyl alls, särskilt IV, såvida det inte är en sista utväg och du vet jävligt bra vad du får dig in i, det är verkligen FÖR LÄTT att knulla upp, antingen dig själv eller din leverantör (lämnar till exempel en hotspot) och om du är ensam och du passerade den punkten utan återvändo, det är det. Börja med mindre, du kan alltid ta mer. Om du har tillgång till morfin skulle jag bara hålla mig till det. Önskar att jag hade lite :B ...