Question Blir du hög av balsameringsvätska?

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47

Hur länge varar en high?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Låt oss kalla det formaldehyd, så att det inte blir tvetydigt. Ja, det gör det. Man blir definitivt hög av det. Jag har lite hemma, men jag vägrar prova det eftersom jag känner en kille som nästan dog av att röka det. Han kom till sjukhuset utan att kunna andas. Jag gav min metamfetaminlangare 15 ml i en liten burk "till hans pappa", sa han. Han tog det till kackerlackemotellet och sålde allt på en timme. Han doppade cigaretter. Han gav mig 50 dollar och ville ha mer, men de är 60 år och en av dem kommer att dö, så jag sa att jag kanske kunde sälja lite ur nästa liter till honom. Jag behöver det för att göra metylamin ändå.
Du kan få hög huffing freon också men det kommer också att döda dig

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47
Jag läser också, vad du kan extrahera PCP från, jordbrukare bekämpningsmedel, men det är inte lätt att hitta, jag tror att i USA spetsar de cigaretter i PCP-vätska, men de kallar också denna balsameringsvätska.

• Like
Reactions: vis

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,307
Deals
1
Det finns en herbicid som främst består av metylamin, det är en gammal formel. Om det fanns ett bekämpningsmedel som innehöll pcp skulle jag veta det, jag har ägnat 100 timmar åt att leta efter prekursorer och droger i hushållsprodukter. De kallar det en "våt" cigarett. Det är formaldehyd. Det är inte bara balsameringsvätska, det används i stor utsträckning i taxidermi. Det finns ingen balsameringsvätska med PCP. Formaldehyd är en användbar reagens i produktionen av många droger och prekursorer. Det har flera namn. Formalin, paraformaldehyd är liknande, formalitet, metanal (inte metanol) metylinoxid, paraform och 10 andra saker. Det är HCHO och har liknande struktur som aceton (ett kol med w väte och en dubbelbindning syre på toppen, en aldehyd)

• Like
Reactions: vis