• Vítejte v české sekci fóra. Nezapomeňte, že zveřejňování kontaktů (jabber, telegram, signal a další) bude mít za následek trvalý ban! Pokud se rozhodnete něco koupit nebo prodat bez použití escrow a přijdete o peníze, nebudeme vám moci pomoci.

Methamphetamine Vad är PIKO?

Methamphetamine

ruen

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Jul 23, 2024
Messages
17
Reaction score
9
Points
3
Jag skulle vilja göra en liten enkät här. Jag vill betona att inget svar är fel, jag är bara intresserad av din personliga erfarenhet och åsikt, så låt dig inte påverkas av andra användares svar.

Definiera vad som är för dig "tjeckisk piko".
För mig är det metamfetamin av olika kvalitet, färg och renhet (beroende på kemistens skicklighet, kallad slang "varic"), säljs i form av våt spricka, tillverkad av (pseudo) efedrin genom jodfosforreduktion, mestadels i små hembryggerier eller medelstora organiserade bryggerier.
De bättre proverna är vita, vanligtvis gulaktiga till gyllene, och de värsta är bruna eller rosa.

Jag ser fram emot dina svar!
 

Rc scene

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 13, 2024
Messages
31
Reaction score
23
Points
8
Skicka några d:
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
12
Points
3
Och jag, som använder intravenösa läkemedel, har alltid gillat den gula 😋
 

ruen

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Jul 23, 2024
Messages
17
Reaction score
9
Points
3
Fuj strelec
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Var kan jag få gulbrun rödblå skimrande meth någon måste fortfarande göra de bra grejerna från gamla dagar t
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
68
Reaction score
46
Points
18
Med (ceske) piko föreställer jag mig ceskej pernik. Så inte en racemisk kristall tillagad av karteller i Mexiko, utan en riktig stop-and-go d-meth enligt ett tjeckiskt recept (som du skriver). Jag vet inte om blandningar eller färger, jag hade vita kristaller och det var en total explosion.
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Exakt, jag vet klara som gula eller med ett blått skimmer, de hade något olika varje vecka men de var alltid fantastiska och riktigt starka, jag behöver något sådant igen.
 

Lsd1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 29, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Finns det ingen som har exakta syntesinstruktioner för hur man tillverkar den goda, extremt starka Piko om ingen har den längre eller om det knappt går att få tag på den längre?
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
12
Points
3
Det är fortfarande vanligt att den produceras i Tjeckien. Jag skulle också vara tacksam för det exakta "tjeckiska sättet".
 
Top