- Language
- 🇧🇬
- Reaction score
- 76
Hej kära alla forskare, på grund av olagligheten av mephedrone i mitt land bestämde jag mig och gjorde en mycket liten sats av mephedrone.hcl, sedan upplöst i GAA-syra beredde en lösning av 0.1 mol klor i vatten med peroxid och NaCL, tillsatte det till GAA-mephedronlösningen, färgen ändras lätt till gul, efter 24/7 återflöde gjorde jag en A / B och för mitt lyckliga slut var den beredda produkten helt annorlunda än meph i effec det gick väldigt trevligt och brände också var mycket hårdare än normalt speciellt efter IPA-rekrystazation det för shure har de egenskaperna.
BioAssai :
20mg - lätt stimulering inte mch
80mg - det var en trevlig aktiv dos från vilken min flickvän coundt slutade prata
150mg - glad som jokern, non stop nya toughts, kan sluta tänka shoud jag knullade den dumma tjejen eller inte komma i sängen på morgonen.
BioAssai :
20mg - lätt stimulering inte mch
80mg - det var en trevlig aktiv dos från vilken min flickvän coundt slutade prata
150mg - glad som jokern, non stop nya toughts, kan sluta tänka shoud jag knullade den dumma tjejen eller inte komma i sängen på morgonen.