Billigaste filtermask och säkerhetsutrustning?

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Hej Jag skulle vilja veta vilken typ av gasmask och säkerhetsutrustning som inte bryter mitt bankkonto skulle du rekommendera för 4mmc-syntes på Amazon?

Förutom en odlingslåda med ett bra filtreringssystem och skyddshandskar och en brandskiljare behöver jag en gasmask, skyddsglasögon och kanske en overall.

För masken är en förare x-plore med p3-filter ok?
Eller kan jag också använda bättre filter och billig mask?

För glasögonen och övergripande kommer jag att gå med det billigaste alternativet på Amazon.

Några tips eller förslag?

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
71
DCM är cancerframkallande, bättre köpa labbrock och mäta och göra allt utanför (inte i lägenheter för säker) eller du vill rosta varje metall, problem med grannar etc

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Ok thx Jag kommer att göra det i en growbox eller kanske utomhus i ett skjul.
Vad är ett lämpligt filter för en odlingslåda? Och jag kommer bara att använda glasutrustning eller menar du att varje metall kommer att börja rosta om jag skulle laga 4mmc utan rökhuv i min lägenhet?

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
71
allting kommer att rosta från hcl, det är ett litet buit till och med självmord, gå ut eller gör det inte, det luktar ...

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Thx, bra att veta att jag inte visste att det är så farligt när det gäller rost.

Så jag kommer att behöva planera ett ordentligt utomhuskök som passar mina behov. Lätt att packa och packa upp. Så en dyr ansiktsmask, ett batteripaket för omröraren och värmeplattan och någon form av tält för att hålla borta smuts kommer att vara nödvändigt.

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
71
om du kan hyra en villa som inte har människor araund det, kan du enkelt göra det i trädgården i 2-3 dagar ett parti på 50-100 kg är möjligt då bara avdunstar, jag startar nya bussines jag kan connert dig med en kille som kommer att leverera kemiska kasta speciell chenel att du inte får röd flaged och kommer att kunna göra det länge, och inte bara det och priserna är till och med billigare än NL / PL

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Vänligen kontakta mig med en planleverantör!