Question kan någon tala om för mig vad jag behöver för att driva ett hemligt narkotikalabb [jag har läst PDF-filen men förstår inte].

bluewoods672

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Jag vill veta vad jag behöver för att driva ett hemligt narkotikalaboratorium Jag har läst PDF:en om hemliga narkotikalaboratorier men det är svårt för mig att förstå
förklaringar skulle hjälpa mig mycket.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Först och främst är viljan att forska det viktigaste. Detta forum erbjuder all information som du behöver och som du kan hitta dig själv, särskilt när du funderar på att starta en operation som kan avsluta ditt liv som en fri man.

Förutom inläggen av G.Patton kan detta också hjälpa till:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/set-up-your-garage-chemistry-lab.639/

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Det tar tid och kräver en hel del ansträngning från din sida eftersom det finns så många aspekter.

Det handlar inte bara om utrustning eller kemisk kunskap utan också om att bygga upp rätt infrastruktur för leveranskedjan och framför allt om att implementera säkerhet för att inte åka fast.

Ta din tid

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Om du behöver ställa den frågan är det nog bäst att du inte slutar ditt vanliga jobb. lol

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Varför besvaras dumma frågor medan bra frågor ignoreras? Försöker du odla en kultur av att mata idioter med sked?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Jag tror att särskilt nybörjarfrågor behöver några direkta råd som ovan för att garantera mer säkerhet för alla inblandade.

Vilken av dina frågor fick du inte svar på? Kanske kan vi hjälpa till

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Såvitt jag förstår finns det andra problem inom detta ämne, som den grundläggande förståelsen för kemi (som jag också saknar, i viss utsträckning) hos dem som utför denna rutt eller inte följer råd till 100%.

Såvitt jag förstod förklarades sättet att erhålla P2P tillräckligt bra i detta ämne och kunde utföras framgångsrikt, medan vägen från P2P till slutprodukten också hänvisades till, men inte kunde utföras hittills av deltagarna i tråden som du länkade. Speciellt för Leuckart-reaktionen finns det en djupgående rapport i forumet.

Rätta mig om jag har fel, jag minns bara att det här inlägget inte var 100% framgångsrikt för alla ännu av flera skäl. Men inte nödvändigtvis för att inte alla viktiga frågor besvarades

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
P2P är av hög kvalitet
N-formy är av hög kvalitet
Alla frågor som ställs i detta ämne är för nästa steg
Jag vet att det finns (6 personer) som väntar på råd endast för det sista steget.
Och som jag läste här för några dagar sedan
svaret är redan publicerat, men det behöver bara avkoda för den normala användaren.

Noll användare här kan avkoda den här bilden.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,124
Deals
1
Hej, respektera alla forummedlemmar och var artig. Vi accepterar inte ohövlig kommunikation i vårt forum. Alla förtjänar att bli hjälpta här.
Det finns samma fråga, jag beskriver redan detta tema i fristående ämne P2P-syntes från BMK-glycidatetrar

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13

Hej herr @G.Patton den rutt du vill att vi ska använda är för småskalig produktion.
Mycket dyra kemikalier och hög risk för att köpa dessa kemikalier.

därför behövs det att vi följer dessa synteser rutt här i bilden .
om någon kan dekryptera den här bilden är det möjligt att göra A-olja från alla lagliga produkter
inga mycket giftiga kemikalier krävs och det billigaste sättet att skapa det .
Detta kallas framsteg.
Jag förstår att kemiska leverantörer inte gillar den här vägen.
Gör känsla.
Men jag är här för att lära mig det på det lagliga sättet utan några högt listade kemikalier som är giftiga och förbjudna och där för överprisade

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Jag har stor respekt för människor som verkligen svarar på en fråga.
Jag är trött på svar som länkar till andra trådar. Detta är inte alls ett svar, utan bara bra för att skapa förvirring.
Jag förstår att det kan vara frustrerande när samma fråga ställs flera gånger
men det är en del av jobbet. Och svaren är alltid utan förpliktelse.

ps: ledsen, jag trodde att jag var i ämnet A-olja från saul

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Jag tror att när du vill göra det som de flesta kemister i Nederländerna gör i stora laboratorier (förutom katalytiska hydrogeneringsvägar), kommer du att behöva hantera mycket begränsade kemikalier. Enligt min erfarenhet gör OTC-källor bara hela processen längre, gör rutterna mindre skalbara och tenderar ibland till och med att kosta mer.

Om du letar efter ett mer "lagligt" sätt att göra freebase eller speed, varför inte titta på NaBH4/CuCL2-rutten?
Du måste förstå expertteamet på detta forum också, när du måste svara på frågor till tusentals människor men de har publicerats någon annanstans, är det lättast att råda att kontrollera var den ursprungliga informationen publicerades.

Generellt sett är allt du behöver för din rutt redan här i detta forum.

1. P2P-syntes från BMK-glycidatetrar
2. 1-Fenyl-2-propanon (P2P) Leuckart-aminering till amfetamin och metamfetamin. Småskalig skala.

Det finns också några vanliga användare, förutom expertteamet som har erfarenhet av detta och kan konsulteras för det, om det behövs. Jag förstår verkligen inte problemet

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
Nabh4 är förbjuden sir och P2nP är på toppen av varje bevakningslista
också, denna rutt är mycket dyr .
Du fick det fel stora laboratorier arbetar med lagliga produkter om de kan eftersom de är normala prissatta och lagliga
varför tror du att apaan var NR 1-kemikalien från 2009 till 2018 eftersom den var laglig och billig 20 € / kg att köpa

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
P2nP är kontrollerat som fan, till och med polska leverantörer listar det inte längre på sin webbplats på grund av detta

du kan köpa det, men bara sanna privata meddelanden för återvändande kunder som inte ser det listat längre.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
hmm vad är ditt målpris per liter freebase?
Denna rutt kan utföras för 300EUR / liter, för vanliga människor som inte kan köpa massor av prekursorer kommer det att kosta cirka 600EUR / liter vilket fortfarande är okej
Jag är säker på att de laboratorier som gör det inte delar sina exakta rutter. Speciellt inte på internet
Var har du fått det ifrån? Jag skulle lätt kunna namnge ett gäng P2NP-leverantörer just nu som säljer det offentligt, eftersom det inte är olagligt

melk

Don't buy from me
New Member
Reaction score
13
alla dina svar är korrekta och P2nP är fortfarande lagligt men inte spara för att beställa .
den största säljaren i Polen från P2nP nyligen inte listad längre.
också, när du använder sökfältet, finns det inga objekt att hitta längre.
de har en anledning till detta antar jag.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Ja, jag antar att du har rätt.

Jag skulle dock aldrig köpa P2NP online, det finns bra alternativa alternativ för att få tag på produkten