Question Att köpa kemikalier på detta forum: Dead Drops Möjligt / Rekommenderat ?

ShiftingWaterfall

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
så av uppenbara skäl kommer jag inte att beställa prekursorkemikalier till min hemadress oavsett den juridiska statusen för dessa föreningar.
skulle döda droppar vara ett alternativ? som jag får att ordern förmodligen inte kommer att passa genom en vanlig brevlåda. betyder det att posttjänsten bara kommer att lämna den på ytterdörren? eller behövs en signatur?

Hälsningar, ShiftingWaterfall

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,829
Deals
666
Allt beror på säljaren, om de är villiga att lämna över ordern på detta sätt, varför inte.

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Inte bättre skicka till en paketbutik med falskt namn och adress?
Du kan också ändra paketbutiken eller skåpet efter att du har beställt, åtminstone där jag bor kan vi ändra adressen innan beställningen anländer, det maximala som säljaren skulle veta om dig är landet.
Där jag bor i Europa har jag också möjlighet att ta emot med en kurir, till exempel DHL, och efter ankomsten kommer DHL att leverera till ett annat företag som lägger mitt paket i ett anonymt skåp i den stad jag väljer dagen innan, men det finns maximala dimensioner för lådan. Och jag tror inte att de skulle skicka farliga kemikalier som aceton eller formamid till en paketshop.
Tycker du att det är riskabelt att skicka till paketbutiker?

Last edited:

flask

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Det beror på om du behöver betala importskatt, de lämnar inte kvar den om du inte är hemma. Inte ens när man skriver en lapp lämnar de kvar den.
Låt oss säga att avsändaren använder ups för frakt, då kan du välja en officiell ups-uppsamlingsplats och när du hämtar din artikel måste du betala skatten där.

flask

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
De lurade mig för 1,5 kg P2NP 400 dollar borta

Wickr: [email protected]

Telegram: @discreetonly

det är svårt att hitta var man ska placera den här informationen på forumet, så andra beställer inte där för att

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Dead Drops är ett bra alternativ som beror på om säljaren är tillräckligt pålitlig för att göra det och tillräckligt professionell för att ge fullständigt bevis på leveransprocessen.
Dead drop bör också alltid göras med hjälp av escrow-tjänster med tydliga villkor för återbetalning och omleveranspolicy