Question Trasig kondensor

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Någon vet någon i Storbritannien som fixar labbutrustning som min stora kondensor och fraktion destillation förenar har snap off sjuka AF

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Ja, men inte billiga saker som det som kommer trasiga hellre fixa dem tbh

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,330
Deals
1
Det var från ett "välrenommerat" företag, jag tittade på min historik, det var Deschem. Den var otroligt väl förpackad. Inuti en frigolitlåda som var gjord för den och mycket tjockväggig och mycket tät, i en kartong som passade perfekt och sedan förpackad med jordnötter i en annan kartong. Jag kunde ha bilder, men det skulle ha varit riktigt svårt att bryta. Jag tror inte att 2 skott med en 8 lb maul kunde bryta den, men jag kan bryta igenom båda sidor av en blockvägg med samma

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Har du en länk till hans butik på Amazon plz

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,330
Deals
1
Det är ganska anständigt glasvaror också. de enda bättre sakerna jag har är Pyrex eller kimax. Det här är de bästa kinesiska grejerna jag har. Jag har precis köpt en ny omrörarplatta. Min gamla, värmeelementet brände i 2. Efter att ha tittat länge och hårt fick jag en Vevor 500w uppvärmning med en sond och lcd-skärm och det är PID så jag vrider på ratten tills den säger den temperatur jag vill ha och går bort. Det var $ 140 eller $ 150.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Det är rist det är till och med gratis leverans också till uk goin för att dm honom med min lista 🙌

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
27
om du är fast besluten att försöka reparera dig själv, kan du försöka använda ett högtemperaturglas epoxilim, kom ihåg att vara speciellt för högtemperaturapplikationer.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
333
Deals
1
Det var det första jag tänkte på, men jag var inte säker på att det fortfarande var en broms.