Jag håller med
@Vasile - om du var lite konstig innan, fan, det är vi alla ..., kommer stims definitivt att sätta dig på den snabba vägen till att bli ännu mer pervers och degenererad och du kommer förmodligen att gå förbi punkten utan återvändo till att bli besatt av några röriga, freaky, otäcka saker och göra dig riktigt ensam om du inte känner en själ till salu eller någon mycket tålmodig och förstående som verkligen älskar dig, lol. Människor IRL tror mig ofta inte när jag berättar att jag har praktiserat att vara avhållsam under långa perioder, utanför fängelset, genom val, (inte för att jag känner att det behöver nämnas men bara ifall det finns någon förvirring). Med andra ord, jag är straight, väldigt grundläggande, traditionell, hälsosam - vad kallar man det, "vanilj?" I grund och botten, ingen kink. Det blir bara vanligt och tråkigt för mig om det är meningslöst och med någon som jag inte har känslor för, jag har haft min andel och nu försöker jag undvika det. Jag har varit tvungen att arbeta med det här under en tid, att lära mig om mig själv och sedan ta tillbaka det och hantera det. Jag har haft möjligheten framför mig och har tackat nej, åtminstone några gånger, även efter flera års "celibat". När är det någonsin roligt eller lätt att avsiktligt blockera dig själv och lämna några anständiga bitar av "alternativ" för nästa kille. Bara för att bevisa och stärka din självkontroll och viljestyrka för dig själv - och kanske någon annan som försöker spela dig som en chump. Varning - de kanske inte tar det så bra, när de inser att de är chumpette, så var beredd på en potentiell nedsmältning, när de går från att vilja dra av dig till att vilja skära av det! :O
Jag valde att göra den andliga typen av arbete med mig själv eftersom jag började komma på mig själv med att gå ner på den perversa, sorgliga och patetiska vägen som
@Vasile talar om och som vissa av oss känner till alltför väl. Jag känner att jag förmodligen inte skulle kunna respektera mig själv längre, uppriktigt sagt, om jag hade gjort det. Vem vet var i helvete jag skulle vara just nu... Avsikten var att göra mig själv ren igen på sätt och vis, och arbeta med mig själv som människa och potentiell make/fader. Jag slutade onanera och titta på porr i flera år. Jag vet att det är annorlunda för kvinnor, men för män är det så att när man inte "tömmer" sin essens, utan i stället omvandlar och lagrar den energin i resten av kroppen på olika sätt, till exempel med hjälp av Qi Gong-tekniker, eller till något produktivt utanför kroppen, till exempel ett projekt - att skriva en bok eller göra musik. Det här är en esoterisk form av det som kallas "alkemi" och som man inte får lära sig om i skolan.
Hur som helst, när det gäller det aktuella ämnet. Att sniffa lite bra koks med en kuddkompis var alltid ett bra sätt att tillbringa en natt / tidig morgon, då och då fungerade lite bra crack, vanligtvis inte dock. Rätt dos av meth, tror jag, är förmodligen det bästa runt omkring. Du vill inte ta för mycket men och vara lite för geeked och slösa bort din tid på att försöka få något att hända som bara inte var tänkt att vara. Amfetamin kan vara OK i detta sammanhang, adderall gör inte mycket för mig. Metylfenidat är bra - liknar koks. Jag har aldrig haft möjlighet med MDMA/MDA men jag kan tänka mig att det skulle vara fantastiskt med rätt partner. Syra är ganska fantastiskt så långt som sex går, svampar också. Jag brukade skjuta upp något som såldes som "molly" - helig scheisse! Jag är inte säker på vad det var exakt - metylon/etylon, men släng i dig en .3 av det och du skulle slita av dig kläderna och hälla en kopp vatten över huvudet och försöka hindra dig själv från att avsluta innan du började. Det var väldigt intensivt, euforiskt och magiskt och vansinnigt afrodisiakum som MDMA i cirka 30 minuter för de första 2 skotten. Det tredje skottet skulle vara mycket mindre stimulerande och euforiskt och den "magiska" känslan var ungefär borta, men ibland behöver du den tredje eller till och med fjärde. Efter det är du ganska mycket klar med det tills du sov en natt eller två och laddade upp ditt serotonin.
.... Tja, det är mina två cent ... Jag vill bara tillägga att
@HIGGS BOSSON spikade den här tråden: sex är bäst med en partner ... i vilket fall som helst är sex själv förmodligen fortfarande bättre än att onanera, jag har inte räknat ut det själv ännu.