Förlåt ja, jag menade den ursprungliga tryptamin, jag slutade faktiskt med att ha ganska bra resultat med etylacetat för att re-x från....det gick från liten ogenomskinlig / tan / gul liten kristall till en större genomskinlig "sockerartad" utseende kristaller.....och varför? Bara för att säkerställa renhet innan jag gör dietyleringen, eftersom när jag har försökt dimetyleringen fram till nu har jag haft ganska dåliga utbyten Och jag försöker ta reda på var jag kan förbättra min allmänna praxis att göra kemi. Jag bestämde mig för att i princip anta att de flesta saker har en liten förorening i sig och därför göra en enkel re-x först för att se vad som är vad....Jag menar säkert att det inte kan göra något dåligt trots allt ...
Jag sa inte heller att jag ska re-x det hela på en gång - det är den typ av sak som kan göras när jag använder det, kvällen innan jag gör en reaktion eller dagen innan och har det torrt i exsickatorn över natten ...
Det är inte SUPER smutsiga grejer som jag dekarboxylerade från tryptofan själv eller något. Det är något jag köpte från Kina men ville se hur klar och stor en kristall jag kunde förvandla den till lol
Nej, ärligt talat tänkte jag bara att det verkade vara en bra idé att införliva det i min allmänna teknik....
På tal om att destillera saker utan att förstöra det köpte jag bara ett kortvägsdestillationshuvud ... det var billigt tho, köpte det coz av det, inte för något särskilt.
Jag har mycket tryptamin eftersom jag arbetar mig igenom så många olika aldehyder och efterföljande reduktioner som möjligt och jag säljer inte någonting. Iv gjorde massor av n, n-DMT i mitt liv men väldigt få andra tryptaminer och så gör jag bara små reaktioner åt gången - helt enkelt för att prova dessa föreningar.
Det är trevligt att veta att jag kan förvandla det till vilken grundläggande tryptamin jag vill, så länge jag kan få rätt aldehyd. Jag tycker att det är coolt ...
Jag har också 500 g 3,4,5-trimetoxibensaldehyd - varför? För att jag aldrig har provat meskalin eller TMA.
Kommer jag att göra någonstans nära nära 250 g av vardera? Förvisso inte på en gång men under hela min livstid? ... förmodligen lol
Det är också svårt att köpa från Kina om du inte köper antingen 500 g eller 1000 g eftersom de säljer enorma mängder.
Det enda reagens som jag har sett säljas i mindre mängder var faktiskt 2,5-DMOBA som jag fick 50 g av, men han skulle förmodligen inte sälja det till mig, så jag omkristalliserade det också....varför? Svarta eller gråa marknadskällor ...