1 D LSD-syntes?

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 17, 2022
Messages
75
Reaction score
10
Points
8
Kan någon ge en uppdelning av hur 1 D LSD tillverkas?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Vad är 1N acyl på den här (1P, 1A, 1CP) Jag vet. Normalt bör N-acyleringen göras på prekursorn (det finns en chans att acylering som ett sista steg) så att du kan göra alla typer från samma LSD, beroende på vilken acylklorid som finns till hands. Propionyl är populärt och lätt att köpa.
 
View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Jag undrar vad som skulle vara effekten om kedjan är lång och jag har en kinky uppenbarelse just nu som jag inte kommer att spotta här men myristoylklorid är lätt att göra.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
AxGhL4I9Ks
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Anandamid, den endogena transmittern, är en amid av arakidonsyra.
 

LazZzZz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 24, 2022
Messages
26
Reaction score
14
Points
3
medan idén har en viss mängd stabilitet i sin idé, kommer några problem först att dyka upp, den första är att den faktiska skapandet av molekylen kommer att vara en mycket lång och ineffektiv process, steriskt hinder och allt det där, den andra punkten skulle vara efter att en viss mängd kol tillsätts på amidsvansen, kommer molekylen att bli för opolär och inte kunna diffundera genom blodhjärnbarriären, jag tror efter ungefär det 4: e eller 5: e kolet så 1h-lsd då blir det icke psykoaktivt
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Jag önskar att alla kunde svara så här! är du professor? (Jag kallar folk för experter ganska ofta, men professor är en sällsynt komplimang). Jag tänkte ärligt talat aldrig på att hela den molekylära sammansättningen är att passera BBB, eftersom jag vet att det är en prodrug kunde jag ha satsat på att den hydrolyseras för att göra det. Arachidonsyra går sin egen väg och LSD Jag dyker inte in i denna eviga fascinerande fysiologi, det är så mitt resonemang går och jag kommer att läsa. Biokonjugat är coola på sitt eget sätt så det är inte skamligt vad jag skrev med vetskap om att dosen ökas eftersom acyl är större. Arachidonsyra är en frustration för mig och jag hoppas att åtminstone en kolv överlevde massförstörelsen av min kemkollektion (värdefull eftersom jag "tvingade" DEA att ge tillbaka dem till mig men mina föräldrar förstörde den). Jag kommer att ha 50 g om jag har tur, jag har en gammal fascination för detta fett som jag inte ens kan rita strukturen på (nu är det skamligt för mig eftersom jag presenterar mig som en biokemist). Syntetikern i mig vet att jag inte kommer att utöva och ja det ser ut som mycket arbete. Tack för att du belyser thid och för stimulansen att söka efter mer. Vänliga hälsningar!
 
Top