Question care este un medicament care poate fi fabricat sau utilizat din aparate de uz casnic sau produse chimice

justalooker

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 10, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Care sunt unele medicamente pe care le puteți face din unele substanțe chimice pe care le puteți cumpăra cu ușurință sau pe care le aveți deja? (Sper că acesta este firul potrivit)
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Cloroformul, nu este totuși recomandat. Probabil că există unele plante locale din care se pot extrage medicamente. Probabil nu krokodil. În ce țară te afli, în ce regiune?
 

justalooker

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 10, 2024
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Eu locuiesc în statele EST timp mulțumesc pentru răspuns
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
45
Points
18
Salată sălbatică
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ciupercile magice cresc primăvara din New Jersey până în Mississippi și vara în S.carolina fla. Ga. TEXAS ECT. Sassafras albicans crește în nord-est fan face mda/mdma 🤔există o mulțime de Dataram strumonium cu care nu m-aș încurca, iarba phalaris și Illinois bundle flower au Dmt🤔 este 4 dimineața, există câteva alte plante în jur. Pseudoefedrina se găsește la farmacie, 9g/lună cu atenție. Amanda muscaria var. Guessowii este foarte comună.....Mâine mă voi gândi la mai multe
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Puteți cultiva mac Marijuana și alte câteva plante bune, deci cred că nu este în afara domeniului posibilității, pentru a face krokodil 😅
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
507
Reaction score
236
Points
43