Ce este cel mai bine pentru a face ulei A (ulei sau pulbere PMK/BMK)?

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Sunt un începător și vreau să învăț cum să fac ulei A !

care dintre acestea este cel mai bun pentru a începe procesul:

BMK ulei sau BMK pulbere
Și
PMK ulei sau PMK pulbere

Care dintre aceste 4 uleiuri sau pulberi este cel mai bun pentru a face ulei A ?
..............

în al doilea rând, este un proces dificil de a transforma acestea în ulei A ?????!
 

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Joined
May 18, 2022
Messages
58
Reaction score
30
Points
18
BMK (P2P) - Este precursorul programat 1 pentru fabricarea amfetaminei, în principal meth. Probabil vă uitați la glicidatul BMK care poate fi transformat în cetonă și îl puteți folosi pentru a produce amfetamină. Nu este cea mai bună procedură pentru aceasta, dar este ușor dacă aveți toți reactivii.

PMK este utilizat pentru MDMA.
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Ce îmi recomandați să folosesc pentru a face un număr de ulei și Cas ?

Apaan este greu de obținut, dar BMK și PMK sunt ușor disponibile.

Dacă folosesc glicidat BMK, voi obține un ulei de bună calitate?

Care sunt celelalte opțiuni pe care le pot folosi pentru a-l produce?

Mulțumesc mult pentru ajutor!
 

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Glicidat BMK, de asemenea, ar fi mai bine să obțineți ca ulei sau pulbere?

Care este diferența și care ar fi mai ușor de procesat?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93

Glicidatul BMK 5449 este de fapt o pulbere și se transferă în P2P (ulei BMK/fenilacetonă) printr-o reacție ușoară. Veți folosi apoi Leuckart pentru a trece de la BMK la produsul final.

Pentru început, v-aș recomanda mai degrabă două căi diferite: