• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Marijuana Preciso de ajuda para localizar uma variedade específica para compra numa farmácia.

JukoAndy72

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Estava a pensar se alguns de vós, magos da tecnologia, poderiam ajudar a localizar o verdadeiro broto Alaskan Thunder Fuck. Fumei um carrinho feito de ATF quando tinha 15 anos e, quase 10 anos depois, é o melhor que já tive. Dito isto, ainda não tive o prazer de fumar a verdadeira erva ATF. Experimentei um daqueles "delta 8", mas era bastante garboso. Não espero que publiquem aqui os vossos dispensários locais, mas mais ainda se alguém for melhor na localização de variedades online. Obrigado a todos desde já! :)

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,086
Deals
1
Já experimentou o leafly?

JukoAndy72

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Não é possível fazer pesquisas de estado para uma estirpe singular, pelo que se trata de um processo longo.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,086
Deals
1
I checked all the o es near me, and nobody even had a hybrid cross with it as a parent. I did see some pictures that showed parts of jars, but I couldn't make them out ( the label, saying what dispensory) . I saw a couple of carts claiming to be that, but not a single flower