- Reaction score
- 126
- Deals
- 16
Hallo allemaal, ik ben een relatief nieuw persoon in de productie van medicijnen en dankzij de geweldige, gulle experts op dit forum die
-mij hun tijd volledig gratis hebben gegeven
-al mijn stomme vragen hebben beantwoord
is het me gelukt om 4MMC te maken met behulp van het NMP oplosmiddel!
Speciale dank aan @G.Patton en een eervolle vermelding voor een verkoper op dit forum @Constantylious777 die me alle chemicaliën heeft geleverd.
In het algemeen bedank ik G. Patton, William Damplier en de verkoper die ik noemde.
Ik heb alle foto's bijgevoegd van mijn proces en wat ik uiteindelijk heb gemaakt en ik ben ontzettend blij en ik heb veel goede feedback gekregen op mijn product
Hier is de link naar het hoofdartikel dat me heeft geholpen om de magie te doen!
Ik kan jullie niet genoeg bedanken en sorry dat ik zo kort ben, ik wilde gewoon meteen zeggen dat ik achter jullie sta!
-mij hun tijd volledig gratis hebben gegeven
-al mijn stomme vragen hebben beantwoord
is het me gelukt om 4MMC te maken met behulp van het NMP oplosmiddel!
Speciale dank aan @G.Patton en een eervolle vermelding voor een verkoper op dit forum @Constantylious777 die me alle chemicaliën heeft geleverd.
In het algemeen bedank ik G. Patton, William Damplier en de verkoper die ik noemde.
Ik heb alle foto's bijgevoegd van mijn proces en wat ik uiteindelijk heb gemaakt en ik ben ontzettend blij en ik heb veel goede feedback gekregen op mijn product
Hier is de link naar het hoofdartikel dat me heeft geholpen om de magie te doen!
Mephedrone synthese (4-MMC) in NMP oplosmiddel. Op grote schaal.
Reactieschema: Reagentia: 2-Broom-4'-methylpropiofenon (cas 1451-82-7) - 5 kg; n-Methyl-2-pyrrolidon (NMP; cas 872-50-4) - 20 L; Methylamine 40% aq. oplossing (cas 74-89-5) - 8 L; Benzeen - 20 L; Aceton - 30 L; Zoutzuur con. aq. oplossing (HCl 36%) ~ 1,5 L; Gedestilleerd water - 20...
bbgate.nl
Ik kan jullie niet genoeg bedanken en sorry dat ik zo kort ben, ik wilde gewoon meteen zeggen dat ik achter jullie sta!