Waar plaats ik mijn lab? /coole locaties + een paar bonusvragen

AspiringChemist

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 6, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik ben verhuisd naar het huis van mijn vrouw en heb geen toegang meer tot mijn oude kelder, waar ik scheikunde wilde gaan doen. Hoewel ik een heleboel glaswerk heb, heb ik geen plek om te koken (mijn vrouw weet het, maar wil het niet in huis). Waar zou volgens jullie een goedkope/veilige locatie zijn om een lab te maken? Enkele ideeën zijn het gebruik van een zeecontainer, Airbnb's huren en die gebruiken om te koken, een camper (lol).

Aangezien ik ook een tent ga gebruiken om de geuren tot een minimum te beperken (botergeur van gaba naar ghb), zoiets als een kas, de enige vereiste is een ventilatieschacht/open lucht. De stroom/gas/water kan draagbaar zijn.
Ik vroeg me af welke kunststoffen het beste zijn om deze tent te bouwen? PVC, PP, PE of nylon. Zijn er nog andere?

Ten slotte, is er een lijst/gids over geïmproviseerde laboratoriumuitrusting, voor niet-kritieke dingen, zoals het veranderen van mijn druppeltrechter in een drukvereffenaar door een paar stukjes slang toe te voegen? Dit is nog een reden waarom ik moet weten welke materialen chemisch veilig zijn, vandaar de plastic vraag. Mijn oude glaswerkleverancier is opgepakt voor diefstal, dus ik moet wat onderdelen zien te vinden.

Bedankt voor jullie hulp!
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Om de tips zo bruikbaar mogelijk te maken, is het nodig om een aantal zaken te verduidelijken. Welke stoffen ben je van plan te synthetiseren en in welke hoeveelheden? Het aantal geuren, de technische voorwaarden en aanbevelingen voor laboratoriumapparatuur hangen af van de synthesemethode. Wonen jij en je vrouw in een privéwoning? Heb je vrije ruimte op de huiskavel? Of zijn dit andere voorwaarden?
 

AspiringChemist

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 6, 2021
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
GABA --> GBL --> GHB (Sandmeyer) in baches van ongeveer 1 kg ghb per kok en ongeveer 1 kok per week. Het huis is privé, maar het huis en het terrein waar het op staat zijn helemaal geen opties.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hallo. De plaats waar je gaat koken hangt af van je locatie. Het beste is een klein landhuis met een verborgen kelder, die je als laboratorium zult gebruiken. De camper is nogal verdacht, je kunt je wel voorstellen waarom =)
Ik denk dat het niet uitmaakt wat voor soort plastic je gebruikt als je het niet verhit.
Over de druppeltrechter - je kunt een eenvoudige Claisen-adapter bevestigen op de keel van een rondbodemkolf met drie kranen, die gelijk is aan de atmosfeer in reactie rbf. Eén keel van de Claisen-adapter is verbonden met de druppeltrechter, een andere keel is verbonden met de atmosfeer via een CaCl2-buis. Bovendien moet je de trechter openen om de druk gelijk te maken.
 
Last edited by a moderator:

xiluh

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 3, 2021
Messages
20
Reaction score
14
Points
3
Ik heb een geweldig idee voor je mijn vriend, wat dacht je ervan om naar Indonesië te komen? En wat je ook nodig hebt, zoals huis en lab, ik zal proberen om eraan te voldoen. Maar ik hoop echt dat je een synthetische cannabinoïde maakt en aan mij verkoopt, ik zal het kopen in plaats van er iets voor te vragen.
Hou je aan mijn belofte, ik ben gewoon een zakenman die synthetische canna nodig heeft.
 

xiluh

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 3, 2021
Messages
20
Reaction score
14
Points
3
Sorry als mijn woorden aanmatigend zijn, misschien ben ik te enthousiast.
Groeten uit Indonesië👋
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
In iemand anders zijn naam of via een offshore bedrijf dat niet naar jou getraceerd kan worden.
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Ik geloof dat je cannabinoïden heel gemakkelijk kunt kopen bij Indiase chemiebedrijven. Weet je het niet zeker, probeer indiamart en neem contact op met een paar bedrijven (gedraag je niet achterdochtig).
 

NoNameNoSlogan

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 25, 2022
Messages
25
Reaction score
13
Points
3
Heb je dit ooit gedaan? Het is niet zo eenvoudig als de meesten denken. Leer het me alsjeblieft.
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Je kunt het zelf online proberen, maar als je zeker wilt zijn van alles, heb je een goede advocaat nodig die alles voor je regelt (kies het juiste land zonder belastingvereisten, regelgeving, vragen) en het papierwerk doet.Vertel hem ook om een trustee aan te stellen als CEO voor extra zekerheid.
 

MagikalFlashTrax

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 24, 2021
Messages
10
Reaction score
8
Points
3
Ik vind het merkwaardig dat het huis onvindbaar moet zijn voor zijn echte identiteit. Als er een arrestatie moet plaatsvinden en zelfs als de kok weg is, zullen ze overal zoeken naar ADN op zijn bril en overal in zijn lab, dus je bent helemaal de lul.
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Het staat op een bedrijfsnaam. Er is niets ongewoons aan. En natuurlijk als LE weet wat je doet, ben je sowieso de lul. Het is een voorzorgsmaatregel, geen kogelvrije tactiek.
 
Top