Question Proberen om C-Liquid te maken

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Ik ben op zoek naar een stap-voor-stap handleiding over hoe ik veilig een C-Liquid kan maken die de normale THC high zo dicht mogelijk benadert. Ik wil geen duivelse noids vapen. Ik heb geprobeerd overal informatie over dit onderwerp te vinden, maar ik kan geen exacte cijfers vinden. Omdat ik te maken heb met zulke kleine doseringen, moet ik er zeker van zijn dat de exacte mg/ml verhouding veilig is. Als iemand informatie heeft over wat de beste noid is om te gebruiken en welke dosis precies, zou dat zeer gewaardeerd worden. Ik heb alleen informatie kunnen vinden over het verwarmen van een poedervormige noid in een vg/pg oplossing totdat het gehomogeniseerd is.
Alle informatie is nuttig. Alvast bedankt

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
280
Bent u precies geïnteresseerd in 5F-CUMYL-PINACA? Het probleem met het maken van gidsen en het selecteren van veilige doseringen is dat er vandaag de dag niet eens een definitief antwoord is op de vraag hoeveel stoffen van dit type een sterker effect hebben op cannabinoïde receptoren. Voor de stemhebbende stof hebben verschillende onderzoeken bijvoorbeeld verschillende selectiviteit aangetoond. De stof kan ofwel 2 keer selectief zijn, of bijna 30 keer. Daarbij komen nog de verschillende soorten receptoren en de kleinste effectieve doseringen. Misschien is het antwoord op je vraag daarom niet zo eenvoudig. Je kunt echter het gedeelte over de synthese van cannabinoïden bekijken. Misschien is er een antwoord of de juiste richting: http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/b/cannabinoids.5/

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Ik ben geïnteresseerd in het gebruik van JWH-210 en ik dacht erover om een verhouding van 45mg/1ml te maken. Ik vroeg me af of dit veilig zou zijn. Het meeste onderzoek dat ik heb gedaan wijst erop dat een dosis JWH-210 1,5mg-3mg is en dat een ml vape sap tussen de 100-200 trekjes inneemt. Dus als ik van elke 5 trekjes een effectieve dosis wil maken bij gemiddeld 150 trekjes, zou ik 30 doses krijgen. Als ik wil dat elke dosis 3mg is, zou dat 90mg/ml zijn. Ik weet echter niet zeker of dit veilig is. Als u hier iets over weet, zou dat nuttig zijn. Zo niet, dan begin ik met een zeer lage mg/ml zoals 20 mg/ml en werk ik naar boven toe. Als je een precieze manier weet om het mengsel te homogeniseren, zou dat ook handig zijn. Ik heb gezien dat verwarmen en goed roeren de beste manier is, maar daar ben ik niet zeker van. Ik heb de cannibinoïdenforums doorgelezen en niets van de informatie daar is echt van toepassing.
Bedankt voor uw antwoord

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,108
Deals
1
Ik denk dat dit de beste manier is. Naar mijn mening heb je de juiste richting in je onderzoek. Deel uw resultaten met ons, alstublieft.

Last edited by a moderator:

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Zal ik doen. Ik zie nergens andere berichten over het maken van C-Liquid, dus ik zal een gedetailleerde gids maken van mijn vallen en opstaan. Ik begin met een lage dosis vloeistof en werk naar boven om de gewenste sterkte te vinden.