Synthese van JWH-167 met peperine

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
25
VlXEbt07IO
WExXhdjmAB

Peperine structuurschema

Structuurschema gezocht product

Reagentia: C17H19NO3, CH2Cl2, NaOH, C5H11Br, C3H6O, H2O, C3H8O

Oké, laten we beginnen met de synthese, allereerst 40 gram NaOH in een kolf doen, als je 8 gram product nodig hebt, en 215 ml koud water toevoegen om het te mengen, dit is later nodig. En laten we nu peperine extraheren, 110 gram geplette zwarte pepers in een andere kolf doen en 220 ml CH2Cl2 toevoegen, laten we nu de kolf met zwarte pepers en CH2Cl2 op een plaat van 145 °C zetten en teflon magneet toevoegen, en wachten op kristallen (de kleur is geel), en nu moeten we filtreren, en we hebben peperine 97,7% zuivere peperine (in grammen is 25).
Doe nu in een andere kolf 25 gram peperine en voeg 58ml amylbromide toe, meng het samen met 12ml aceton, nu moeten we wachten tot ons mengsel gekristalliseerd is, ongeveer 7 uur, en nu is het volledig gekristalliseerd, en dat is waarom ik zei dat je NaOH nodig hebt, laten we 215ml NaOH toevoegen, en het is tijd voor filtraat, was kristallen met isopropyl alchogol en doe in de kom met ons gekneed product, wacht tot het droog is.
Gefeliciteerd, je hebt nu 8 gram JWH-167.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,066
Deals
1
Geef a.u.b. de IUPAC-naam van de stoffen.

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
25
C17H19NO3 is peperine, CH2CI2 is dichloormethaan, NaOH is natriumhydroxide, C5H11Br is amylbromide, C3H6O is aceton, H2O is water, C3H8O is isopropylalchogol

XenocodeRCE

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Een paar woorden

piperine moet zuiver zijn, peper bevat andere chemische stoffen die je moet verwijderen of je koopt gewoon peper extractpoeder zo goedkoop als € 14,44 / 50g op aliexpress

DCM is kankerverwekkend, beter te vervangen door ethylacetaat, legaal te vinden in cosmeticawinkels, zuiver zo goedkoop als € 29 / 5L

welke natriumhydroxide heb je gebruikt? mol/L?

n-Amylbromide niet toegestaan voor binnenlandse aankoop dus veel succes

dit soort recepten kunnen gevaarlijk zijn, ze zijn helemaal niet nauwkeurig

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
25
Ik weet het, ik raad aan naar buiten te gaan met chemische bescherming

Khaled

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Hallo, hoe gaat het? Deze methode is al getest. Is de output sterk?

woohoo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
21
Hoe is dit mogelijk? Teken de formule alsjeblieft.
Ziet er nep uit.