Synthese JWH-018

Majestic666

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 13, 2023
Messages
8
Reaction score
2
Points
1
De uitvinding beschrijft een synthesemethode van een tussenproduct voor geneesmiddelen 1-amyl-3-(1-naftoyl) indool; de synthesemethode bestaat uit de volgende stappen: door 1-naftoëzuur, oxalylchloride, indool en bromopentaan als grondstoffen te gebruiken, door dichloormethaan, tolueen, ethylacetaat of aceton als oplosmiddel te gebruiken en door EtAlCl2 en DMF te gebruiken om te katalyseren.

Waarbij deze samengestelde methode verder de stappen kan omvatten:

⑴ druip oxalylchloride in 0 ℃ in 1-naftoëzuuroplossing, en druip af en langzaam worden verwarmd tot 25~30 ℃, roerreactie 1h, temperatuur stijgende refluxreactie 1h verlaagt de temperatuur dan iets, en oplosmiddel in het systeem en het resterende oxalylchloride worden afgekookt met onderdruk, krijgt het 1-naftoylchloride

⑵ het residu na met bovengenoemde vacuümdestillatie wordt afgekoeld tot onder 40 ℃, roert en voeg snel de tolueen van evenredige hoeveelheid, voegt verder en wordt afgekoeld tot 0 ~ 5 ℃, voegt de tolueen oplossing van indolen, roert 5 minuten, weer in 0 ℃ van langzame druppelen EtAlCl 2Normale hexaanoplossing, druipen en geroerd 15 minuten, langzaam worden opwarmen tot 25 ± 2 ℃, roeren reactie 12u, het water annulering, ethylacetaat extractie, na de extractie vloeistof vacuümdestillatie verwijdert oplosmiddel, 3-(1 naftyl) indolen

⑶ DMF toe te voegen in de aceton soln met 3-(1 naftyl) indolen van bovengenoemde voorbereiding, gegooid en bleef 15 minuten roeren in 20 ± 2 ℃ van KOH dat de input evenredige hoeveelheid in batches roer; Na het behandelen van dat systeem temperatuur daalt, beginnen te druppelen bromo pentaan, het laten vallen van de temperatuurregeling is 25~30 ℃; 2. De temperatuur van het systeem is 25~30 ℃.5~3h druppelt, en is opwarmen tot 40 ± 2 ℃ van isolatie reactie 1h, na reactie eindigt; Na vacuümdestillatie verwijderd oplosmiddel, het toevoegen van methanol eddy roert gewassen 1h, wordt afgekoeld tot ongeveer 15 ± 1 ℃; Filter, krijgen de natte artikel van 1-amylgroep-3-(1 naftoyl) indolen bullion

⑷ druppel in bovengenoemde dikke natte artikel in de methylalcohol van evenredige hoeveelheid, en temperatuur stijgende reflux 1 uur wordt afgekoeld tot 15 ± 1 ℃, en filtratie wordt besproeid met koude methanol en worden gewassen, en vacuüm drogen krijgt 1-amylgroep-3-(1 naftyl) indolen product, zuiverheid (HPLC): > = 99,0%, en M.P: 66~68 ℃.
 

Alex7920

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 17, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
EtAlCl2 is zeer reactief en gevoelig voor lucht, zelfs pyrofoor. Hoe kan ik het in een reactie gebruiken?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Et3Al; Et2AlCl en EtAlCl2 zijn niet beginnersvriendelijk... zelfs niet voor een beginner met een schlencklijn...
 
Top