Question snuffelhonden oplossing

smellybelly45

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 9, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Weet iemand iets dat beproefd is voor snuffelhonden?
Ik weet dat iedereen zal zeggen vacuüm sealen en schoonmaken, maar dat werkt niet zo goed als mensen denken.
Ik heb gehoord dat ammoniumaluminiumsulfaat in water verwarring kan veroorzaken.
Iemand een idee?
Ik ben ergens mee bezig en de hond lijkt het grootste obstakel te zijn.
 

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 25, 2023
Messages
11
Reaction score
12
Points
3
Er zijn veel "tips" voor honden, maar in werkelijkheid is niemand er zeker van.
Hier op dit kanaal kun je zien hoe ze honden trainen https://youtube.com/@blazeorbust3139?si=R88VfgCWLmyCkXF2 dit is slechts een deel van de trainingssessie... Uit mijn ervaring kan ik je vertellen dat de honden de grootste vijand zijn. De scanner kan worden vermeden, de reagentia-test kan worden vermeden, handinspectie kan worden vermeden, maar als de hond komt, doet iedereen de broek aan...
 

alpino

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Oct 17, 2023
Messages
83
Reaction score
93
Points
18
Deals
17
Simpel, deze methode werkt 100% ik heb het glansrijk doorstaan! Je moet ruiken naar de drugs die je bij je hebt, jij, je huisdier, je kleren, je slipje, je auto en alles!

Wees voorzichtig op de snelweg van Cadiz, je zult minstens 2 honden tegenkomen!!!
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
68
Reaction score
46
Points
18
Ik heb begrepen dat speurhonden niet alleen worden getraind op illegale stoffen, maar ook op geuren die kunnen worden gebruikt om de gesmokkelde stoffen te bedekken. Dus elk advies om wat voor spul dan ook te gebruiken om je lading te maskeren is behoorlijk inefficiënt. Bovendien vervliegt de geur na verloop van tijd door elk medium.

Vergeet dus alle shampoo, koffie, peper en andere domme ideeën en concentreer je in plaats daarvan op het vacuüm sealen van je product.
 

alpino

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Oct 17, 2023
Messages
83
Reaction score
93
Points
18
Deals
17
Stop paranoïden :)) angst en je gezicht van paniekerige mensen zullen ontdekken dat je schuldig bent :)) honden zijn gemakkelijk voor de gek te houden met bovenstaande methode en ze werken 100%

wat zeg je van shampoo en koffie lijken op methodes van 10-jarigen, ik weet niet waar je zoiets gelezen hebt :)
er zijn meer andere methodes maar geen ervan bevat koffie en shampoo :))
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
531
Reaction score
248
Points
43
Ik keek naar een NG-programma met de naam Traffickd. Ze volgden een kartel dat (coke denk ik) over de grens verplaatste. Ze gebruikten meerdere vacuüm verzegelde zakken en mosterd en koffie om de geur te verbergen. Ik weet niet hoe praktisch dat is, maar dat is wat ik zag.
 

sensitive_tm

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Aug 24, 2024
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
Deals
2
dubbel vacuüm gemaakt in schone omgeving, met nieuwe handschoenen en alle aandacht werk 101%
 

CatmandMU

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 2, 2024
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Er is een bepaalde oplossing voor je probleem die wordt toegepast op loopse teven die je niet per ongeluk wilt fokken. Vertrouw me, ik ben een professional. 🤠
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,003
Points
113
Deals
1
De waarheid is dat de hond getraind is om op commando te waarschuwen. De geleider kan zeggen dat hij alarmeerde, zelfs als hij niet bewoog. De hond is de methode waarmee ze je vrijheid omzeilen.
 
Top