Question Kortwerkende geneesmiddelen winstgevender?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
69
Ik vraag me af of iemand iets weet over de winstgevendheid van kortwerkende versus langwerkende medicijnen.

Het beste voorbeeld is cocaïne vs meth.

Kortwerkende drugs moeten vaker worden gebruikt en zijn handiger, maar lijken ook iets duurder, tenminste voor cocaïne.

Langwerkende drugs zoals meth zijn meestal goedkoper, maar er is waarschijnlijk een grotere markt voor, omdat mensen goedkope drugs willen die goed werken.

Ik ben van mening dat voor de beste combinatie van risico en beloning, kortwerkende drugs voor een hoge standaard en rijkere klanten de beste manier is om te gaan, in ieder geval voor kleinere schaal.

Wat zijn jullie gedachten?

RAMIREZ

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hallo CryoThio, ik denk dat medicijnen met een hogere zuiverheid en kwaliteit een groter effect hebben op de consument. Mensen zijn vaak op zoek naar een sterker effect zonder meer geld te hoeven betalen, maar tegelijkertijd kan het risicovoller zijn of niet het effect hebben dat je verwacht.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
87
Deals
35
Ik geef altijd de voorkeur aan hoge kwaliteit, ook al is de prijs wat hoger. Als het om farma gaat, geven de meeste mensen die ik ken de voorkeur aan kortwerkende oxy boven de langwerkende, ook al is de prijs veel hoger. Dingen zoals stimulerende middelen zijn echter anders. Coke en meth zijn heel verschillende highs. Ik ken mensen die beide lekker vinden en ik ken mensen die dol zijn op meth en zeggen dat coke niets voor ze doet. Ik ben geen grote stimulator, maar als ik het doe, kies ik voor coke, maar alleen als het van goede kwaliteit is. Gestampt spul wordt gemaakt uit hebzucht zonder enige zorg voor de consument die in de eerste plaats je rekeningen betaalt, maar er zal altijd een ander zijn om de plaats in te nemen van degene die sterft aan de slechte troep in het product, is denk ik het idee. Geperste pillen zijn een voorbeeld, ze zijn goedkoper en soms sterker, maar ze zijn niet altijd even goed tegen de pijn en de high is vaak heel anders. Ze kosten misschien minder, maar is dat het op de lange termijn waard? Wat winstgevendheid betreft, is het uit ervaring altijd het beste om je klantenbestand en hun voorkeuren te kennen. Ik kan veel goedkoper meth in bulk krijgen dan coke, maar geen van de mensen die ik ken houdt van meth, tenzij het de ouderwetse crank is. De coke verkoopt snel, dus hoewel de winst lager is, komt de $ sneller binnen en op de lange termijn is het uiteindelijk de betere deal.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
59
Ik denk dat het afhangt van de markt in jouw land, om te zien wat winstgevender is. Als er bijvoorbeeld al cocaïne van hoge kwaliteit beschikbaar is in de straten waar je concurreert, zal dat niet zo winstgevend zijn. Als dat het geval is, doe dan het tegenovergestelde, verkoop bijvoorbeeld meth zoals je al zei. Natuurlijk zullen mensen altijd de drug van hun keuze kopen, ongeacht de kwaliteit. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen, concurreer niet met iets dat al op straat verkrijgbaar is, kijk om je heen en zie de keuzes van mensen. Begin met iets nieuws, iets dat nog niet echt verkrijgbaar is, of het nu van korte of lange duur is, ik dwaal een beetje af van het onderwerp. Maar mijn punt is dat je speciaal moet zijn en iets nieuws moet gaan verkopen. Blijf veilig man.

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
69
Ik begrijp het. In de VS denk ik niet dat meth zo winstgevend is, tenzij je levert aan mensen die de middelen hebben om te betalen voor hoge kwaliteit. Mephedrone zou wel goed kunnen zijn, makkelijk te produceren, vergelijkbaar met cocaïne, maar dan moet het wel goedkoper verkocht worden, zoals 40 per gram, misschien 60 maar 40, in ieder geval voor commerciële klanten, niet degenen die willen betalen voor hogere kwaliteit.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
59
Ik ben het ermee eens dat RC's heel goed op straat verkocht kunnen worden. Persoonlijk heb ik nog nergens zoveel concurrentie gezien. Koop wat spul van hoge kwaliteit en begin met het uitdelen van wat kleine proefmonsters om vertrouwen en klanten te winnen. Na de eerste partij van hoge kwaliteit kun je goedkoper maar puur spul van lagere kwaliteit kopen voor meer winst. Wissel van tijd tot tijd tussen batches van hogere en lagere kwaliteit om meer winst te maken, zoals ik al zei. Zo zou ik het doen. Ik ben het ermee eens dat 40-50 een goede prijs is als je er één verkoopt. Ik zou zeggen vaste klanten 40, nieuwe klanten 50. Als er geen actieve markt is voor de gewenste RC die je wilt verkopen of maken, kun je de prijzen letterlijk opdrijven. En zorg ervoor dat je vermeldt hoe de prijsstelling werkt, 40 nadat je een vaste klant bent geworden, kan meer actieve klanten opleveren. Dit is natuurlijk als je besluit batches te kopen in plaats van ze te maken.