Question Schudden en bakken

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
waarom gebruiken veel mensen deze methode? het is letterlijk een methode om je leven te verliezen

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609
Het is snel en vereist niet veel apparatuur, daarom is het aantrekkelijk voor velen die geen grote middelen hebben en iets uit het niets willen bouwen.

• Like
Reactions: Xtc

ThisIsMyName

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Wat is deze methode? Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik ben erg nieuw op het gebied van synchronisatie. Kunt u uitleggen wat dit is?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
609

Shake N Bake is een één-pot-synthese voor meth. Een heel gemakkelijk maar gevaarlijk proces.
Zo werd de oude biker meth in de VS meestal gemaakt.

Je kunt gewoon zoeken naar 'Shake N Bake Meth Synthesis' video's op youtube, daar krijg je een goed begrip van waar het over gaat.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
408
Zoek maar op deze site. Het proces wordt hier beschreven. In principe doe je pseudo-efedrine, lithiumstrips uit batterijen, ammoniumnitraat uit koelboxen, loog en diethylether uit startvloeistof in een PET-fles en zwenk je het rond. Met veelvuldig ontluchten vanwege de drukopbouw tijdens de reactie die volgt. Er is altijd explosiegevaar bij gebruik van lithium. Lithium reduceert het pseudo en ammoniumnitraat amineert het. Door het basische milieu dat door het loog wordt gecreëerd, zal de meth freebase oplossen in de ether.