Defendant found to be a scammer Scam deal met spanapa

Status
Not open for further replies.

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik heb dit probleem een week geleden al gepost, maar toen kwam @spanara met een antwoord, dus blijkbaar is de tread verwijderd door de beheerder.

Deze week is weer voorbij zonder enig resultaat: en het heeft geen zin om op iets anders te wachten dan een duidelijke en directe terugbetaling van de verkoper.

Het was niet een eerste deal, en de eerste deal was zelfs OK. Dus ik heb crypto zonder aarzelen overgemaakt op 14.04.23.
Maar deze huidige bestelling werd niet verzonden in twee weken, dus kwam ik hier op het forum. Toen ik het probleem postte kreeg ik een antwoord van de verkoper met een leeg trackingnummer en standaard "blahblahblah-be-calm-sending right-now".
Zal ik wijzen op het feit dat de zending met dit trackingnummer nooit is verzonden? Natuurlijk niet(((
Holy! In de afgelopen week heb ik een aantal antwoorden gekregen met standaard "morgen" tot het punt waar het niet verzonden hoeft te worden. Ik wees de verkoper op dit feit en beloofde mijn geld terug. Zal ik wijzen op het feit dat het geld niet is terugbetaald? Dat is niet gebeurdn(((

Aan de beheerder. De kopie van de e-mailing met exacte details in PM op aanvraag. Sluit het onderwerp niet totdat het is opgelost.
ESh5DJNO1P PBmVZfFQNn
 

Latin King

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 24, 2023
Messages
31
Reaction score
16
Points
8
ziet er niet goed uit @spanapa betaalt gewoon de kerel terug
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik heb niets gehoord van @spanara. Noch goederen, noch terugbetaling.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Je weet wat mensen gaan zeggen: Waarom heb je geen borg gebruikt?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik stel mezelf dezelfde vraag. haha.
Waarschijnlijk omdat het niet de eerste deal was en ik een goed mens wil zijn en het de verkoper makkelijker wil maken.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Alleen escrow, sorry daarvoor.

Wat een teleurstelling om te horen dat @spanara dat heeft gedaan, wat jammer - deze leverancier had potentieel om te groeien.
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top