• Forumun Türkçe bölümüne hoş geldiniz, kişilerinizi (Jabber, Telegram, Signal, vb.) göndermenin kalıcı bir yasakla sonuçlanacağını unutmayın! Emanet hesabı kullanmadan bir şey almaya veya satmaya karar verirseniz ve para kaybederseniz, size yardımcı olamayacağız.

Istanbul Ontspannende producten

universitedennefretediyor

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Hallo allemaal, ik weet niet hoe actief deze gemeenschap is, maar ik weet zeker dat ik kan vertrouwen op de kennis van de mensen hier. Zoals je uit mijn naam kunt opmaken, bereid ik me voor op het universiteitsexamen en heb ik problemen zoals stress, angst, slapeloosheid. Zijn er aanbevolen producten voor dergelijke situaties die ik gemakkelijk bij de apotheek kan kopen? Ik zou u zeer dankbaar zijn als u mij zou helpen. Alvast bedankt iedereen

Alper192535

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
9
Ozaprin al

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Nu heb ik op internet gelezen over ozaprin en hoewel ik er goed van slaap, heb ik opmerkingen gezien dat sommige mensen er onrustig van worden. Ook kon ik geen duidelijke informatie vinden over of het zonder recept te koop is. Moet ik een apotheek overvallen of wat moet ik doen?

Trgate

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Ozaprin is zonder recept verkrijgbaar. Als je het niet kunt vinden, kun je ook een ander merk Olanzapine kopen, dat hetzelfde actieve ingrediënt heeft en hetzelfde effect heeft. Als je geen problemen wilt hebben met de dosering, zijn tabletten van 10 mg geschikt.

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Reaction score
0
Allereerst bedankt, ik heb het een paar keer gebruikt en echt diep geslapen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zal gebruiken, tenzij het heel erg nodig is. Ik voelde me een beetje teruggetrokken, ik weet niet waarom

K0D3IN

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Reaction score
1
Ik raad duloxetine aan, het hielp me met slapen, maar het heeft de vervelende bijwerking dat het de slaapkwaliteit vermindert. Verder verminderde het gevoelens van angst en stress, Duxet wordt verkocht onder de naam Duloxx. Zonder recept