- Reaction score
- 8
Hallo. Ik heb dit prachtige forum ongeveer 2 maanden geleden ontdekt en het staat zo vol met geweldige en nuttige informatie dat ik er spijt van heb dat ik geen scheikunde heb geleerd op de middelbare school.
Ik heb alle video's bekeken die hier zijn geplaatst.
Ik wil op middelgrote schaal produceren.
Ik wil 4mmc en 3cmc maken. Ik begrijp dat de procedure hetzelfde is, het enige verschil is de precursor waarmee je begint?
voor 4mmc is dat 2-broom-4-methylpropiofenon oftewel 2b4mp? en voor 3cmc is dat
2-broom-3'-chloorpropiofenon aka 2b3c
Ik heb wat laboratoriumapparatuur gekocht.
Ik heb een overhead mixer, een bekerglas van 3000 ml en een vultrechter, maar ik kan iets anders kopen als het nodig is.
De eenvoudigste methode vanuit mijn noob-standpunt is deze:
deze methode lijkt makkelijk te maken, maar deze methode is van
4'-methylpropiofenon en als ik
2-broom-4-methylpropiofenon van het forum koop hoef ik alleen de video vanaf 3:23 te volgen. toch?
na 3:23 krijgt hij "De 4-Methylpropiofenon brominatie geeft 2-broom-4-Methylpropiofenon in benzeen."
Ik kan geen benzeen vinden maar ik begrijp dat tolueen ook goed is.
Dus om de video na te kunnen maken moet ik beginnen met tolueen en daar 2-broom-4-methylpropiofenon aan toevoegen en dan verder gaan zoals in de video?
ook... Ik kan geen zoutzuur HCI vinden, maar wel HBr-broomzuur.
Kan ik tolueen gebruiken in plaats van benzeen en HBr in plaats van HCI?
.
Ik heb alle video's bekeken die hier zijn geplaatst.
Ik wil op middelgrote schaal produceren.
Ik wil 4mmc en 3cmc maken. Ik begrijp dat de procedure hetzelfde is, het enige verschil is de precursor waarmee je begint?
voor 4mmc is dat 2-broom-4-methylpropiofenon oftewel 2b4mp? en voor 3cmc is dat
2-broom-3'-chloorpropiofenon aka 2b3c
Ik heb wat laboratoriumapparatuur gekocht.
Ik heb een overhead mixer, een bekerglas van 3000 ml en een vultrechter, maar ik kan iets anders kopen als het nodig is.
De eenvoudigste methode vanuit mijn noob-standpunt is deze:
4-MMC (mephedrone) synthese. Volledige video tutorial.
Deze video laat een eenvoudige synthese zien van 4-MMC (mephedrone) op kleine schaal uit 4'-methylpropiofenon. Er is een complete synthese-videohandleiding die alles uitlegt en elke beginner van organische synthese de mogelijkheid geeft om 4-MMC te maken. Apparatuur en glaswerk: Rondbodem...
bbgate.nl
deze methode lijkt makkelijk te maken, maar deze methode is van
4'-methylpropiofenon en als ik
2-broom-4-methylpropiofenon van het forum koop hoef ik alleen de video vanaf 3:23 te volgen. toch?
na 3:23 krijgt hij "De 4-Methylpropiofenon brominatie geeft 2-broom-4-Methylpropiofenon in benzeen."
Ik kan geen benzeen vinden maar ik begrijp dat tolueen ook goed is.
Dus om de video na te kunnen maken moet ik beginnen met tolueen en daar 2-broom-4-methylpropiofenon aan toevoegen en dan verder gaan zoals in de video?
ook... Ik kan geen zoutzuur HCI vinden, maar wel HBr-broomzuur.
Kan ik tolueen gebruiken in plaats van benzeen en HBr in plaats van HCI?
.