• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Breaking Bad Winstgevend aanbod! Om deze sectie van het forum te promoten

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,003
Points
113
Deals
1
Bedoel je dat je iemand gaat betalen om reclame te maken voor deze site op Amerikaanse sites? Het doet me denken aan die keer dat een man mijn auto kocht, maar erop stond te veel te betalen zodat ik het transportbedrijf kon betalen om hem voor hem te vervoeren. Met een postwissel 🤡 Serieus, ik zou dat kunnen doen, ik heb veel vrije tijd, meerdere laptops en desktops tablets en telefoon. Photshop ervaring om reclame te maken ect
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,649
Solutions
2
Reaction score
1,748
Points
113
Deals
666
>> Bedoel je dat je iemand gaat betalen om reclame te maken voor deze site op Amerikaanse sites?
Dat klopt. We zijn voortdurend op zoek naar mensen die bereid zijn om reclame te verkopen. We zijn bereid om te betalen voor banners/links/etc, of we zijn bereid om 0,1$ te betalen voor elke unieke bezoeker. Dit aanbod is altijd actief.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
531
Reaction score
248
Points
43
Ik ben super onder de indruk als ik hier rondkijk. Ik loop al een tijdje rond op markten en formulieren, maar deze plek is uitgebreid. Het is echt goed samengesteld.
Ik zal het delen.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
43
Points
18


Ik ben zeer geïnteresseerd, zal ik je een DM sturen?
 

sickofit

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 28, 2023
Messages
13
Reaction score
22
Points
3
Ik kan hier een heleboel verkeer naartoe leiden... ik bedoel een heleboel verkeer... 5000 tot 80.000 gebruikers.
DM me! Dank je wel.
 
Top