- Reaction score
- 8
Hallo,
zoals ik al in een andere thread heb beschreven, heb ik problemen met de synthese van amfetaminefosfaat uit P2NP via Al/Hg. Ik heb al twee batches gemaakt met hetzelfde resultaat: een veel te hoge opbrengst van welke anorganische zouten dan ook (bijvoorbeeld 85g uit 10g P2NP). Ik heb elke stap van de video's op deze site gevolgd en heb ongeveer elke thread op dit forum gelezen en ook een paar andere howtos. Ik heb mijn laatste batch ongeveer 14 uur geleden gealkaniseerd en zo ziet het er nu uit
Weet iemand wat er mis is gegaan met de eerste twee batches, welke fout de oorzaak kan zijn geweest van de resultaten die ik heb gekregen? Wat moet ik doen met deze batch? Alleen de eerste laag decanteren, de eerste twee decanteren of beide decanteren in 2 verschillende bekers?
Ik ben blij met alle imput, alvast bedankt,
Lee
zoals ik al in een andere thread heb beschreven, heb ik problemen met de synthese van amfetaminefosfaat uit P2NP via Al/Hg. Ik heb al twee batches gemaakt met hetzelfde resultaat: een veel te hoge opbrengst van welke anorganische zouten dan ook (bijvoorbeeld 85g uit 10g P2NP). Ik heb elke stap van de video's op deze site gevolgd en heb ongeveer elke thread op dit forum gelezen en ook een paar andere howtos. Ik heb mijn laatste batch ongeveer 14 uur geleden gealkaniseerd en zo ziet het er nu uit
http://dumpliwoard5qsrrsroni7bdiishealhky4snigbzfmzcquwo3kml4id.onion/image/0275c4f5b897507c.jpeg
Ik heb op de een of andere manier drie lagen. De middelste laag lijkt op de bovenste laag van mijn eerste 2 batches, ik weet niet waarom ik een derde laag heb. Weet iemand wat er mis is gegaan met de eerste twee batches, welke fout de oorzaak kan zijn geweest van de resultaten die ik heb gekregen? Wat moet ik doen met deze batch? Alleen de eerste laag decanteren, de eerste twee decanteren of beide decanteren in 2 verschillende bekers?
Ik ben blij met alle imput, alvast bedankt,
Lee