- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 141
- Deals
- 17
Hey ik zal gewoon typen reagentia gebruikt door verstandige keuze (prijs / moeite) beschikbaar om te kopen in europa
dus 1e
PCL5 met elementaire zwavel > thionylchloride
thionylchloride + propionzuur > priopionykl chloride
4mp synthese (hier is een topic dus ik zal gewoon linken):
Propionylchloride
Tolueen
AlCl3 watervrij
Sommige mensen hebben problemen om het te bromineren
zwavelzuur dat nodig is om Hbr te krijgen dat is een beetje duur en niet vaak beschikbaar. In plaats daarvan gebruiken we
fosforzuur en NaBh voor reactie > krijgen we HBR
H2O2 12% kan worden gekocht en gedestilleerd tot een hoger percentage zoals 25-30%.
dus
4 methylopropione + HBR + h2o2 > 2b4m
ik heb de kosten niet berekend, maar ze zijn erg laag en je hoeft niet te wachten op verzending of verrast te worden door een lage kwaliteit van de precursor.
dus 1e
PCL5 met elementaire zwavel > thionylchloride
thionylchloride + propionzuur > priopionykl chloride
4mp synthese (hier is een topic dus ik zal gewoon linken):
Propionylchloride
Tolueen
AlCl3 watervrij
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/en/threads/synthesis-of-4-methylpropiophenone-from-toluene-by-friedel-crafts-reaction-1kg-scale.209/
Sommige mensen hebben problemen om het te bromineren
zwavelzuur dat nodig is om Hbr te krijgen dat is een beetje duur en niet vaak beschikbaar. In plaats daarvan gebruiken we
fosforzuur en NaBh voor reactie > krijgen we HBR
H2O2 12% kan worden gekocht en gedestilleerd tot een hoger percentage zoals 25-30%.
dus
4 methylopropione + HBR + h2o2 > 2b4m
ik heb de kosten niet berekend, maar ze zijn erg laag en je hoeft niet te wachten op verzending of verrast te worden door een lage kwaliteit van de precursor.
Last edited: