Ik zou het antwoord niet als onbeleefd beschouwen, het is gewoon dat dit feit waar is voor de meesten van ons en OrgUnikum was beschermend naar jou toe. Desalniettemin gaf hij je de informatie waar je om vroeg, wat ik niet deed omdat mijn houding ook enigszins beschermend was. Werk met dit materiaal moet worden uitgevoerd met alle PBM's die je kunt krijgen, metscheikunde is een behoorlijk instapniveau vergeleken met deze zuiveringsprocedure. Vergeet niet dat het meeste glaswerk en PBM's vernietigd moeten worden na gebruik voor veiligheidsmaatregelen, een kleine vlek op de tafel of labjas is krachtig genoeg om meerdere mensen te doden. Ik vertrouw erop dat je genoeg gevaarlijke scheikundige ervaring hebt met meth om de vorming van freebasing/zout aan te kunnen. Terwijl P/I2-reductie een explosie/brandgevaar is, is dit een toxiciteitsgevaar, zoals je misschien weet dat een grote natte handdoek kan worden gebruikt om een op hol geslagen meth-synthese te stoppen (ik durf zelfs te wedden dat het eerder je vrijheid heeft gered), in het geval van pent heb je een superkleine kamer nodig die je helemaal bedekt met dik plastic folie en hazmat + gasmasker + stugge handschoenen en middelen om de hazmat uit te kleden zonder het direct aan te raken. En natuurlijk het maken van een verdunning (knippen) van de fent die gedurende langere tijd gemengd moet worden om te voorkomen dat er hotspots ontstaan (iemand die ik ken is overleden aan een hotspot van fent). Ik was de persoon die de aanzet gaf tot de vernietiging van het materiaal en de methode verschafte. Ik hou van fentanyl, maar ik accepteer alleen farmaceutische kwaliteit als het niet naar believen beschikbaar is. Zo raak ik nooit verslaafd aan opiaten, althans tot nu toe heb ik alleen de verrassing gehad dat de verslaving waarvan ik zeker was, illusoir bleek te zijn. De beste wensen! P.S. Doe onderzoek naar de aanpak en vraag naar de mening van een expert, probeer iemand te vinden met eerdere praktijkervaring als gids.