- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 25
Hallo allemaal.
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en besloten om scheikunde te gaan leren (mijn hoofd doet nu al pijn).
Ik heb het volgende opgepikt
1) organische chemie als tweede taal (alle 4 de edities).
2) technieken voor het organische chemie laboratorium
3) udemy en andere online cursussen
Mijn einddoel van dit alles is het maken van mijn eigen actieve ingrediënten voor tabletten.
Zoals dextroamfetamine, oxycodon, hydrocodon en nog een paar andere die me op dit moment ontgaan.
Ik geloof dat klanten precies moeten krijgen wat ze voor zichzelf bestellen.
Als dit niet werkt, denk ik erover om terug te gaan naar de universiteit voor farmaceutische wetenschappen.
Alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld.
Ik probeer mijn opleiding te stroomlijnen, dus alle onderwerpen of technieken die ik in mijn hersenen moet stampen, zouden me enorm helpen.
Bedankt dat jullie tijd willen vrijmaken om mij te helpen.
P.S. Ik vind het niet erg om onderzoek te doen en ik ben bereid om het werk te doen. Dus misschien heb je een link of andere boeken die je kunnen helpen.
T
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en besloten om scheikunde te gaan leren (mijn hoofd doet nu al pijn).
Ik heb het volgende opgepikt
1) organische chemie als tweede taal (alle 4 de edities).
2) technieken voor het organische chemie laboratorium
3) udemy en andere online cursussen
Mijn einddoel van dit alles is het maken van mijn eigen actieve ingrediënten voor tabletten.
Zoals dextroamfetamine, oxycodon, hydrocodon en nog een paar andere die me op dit moment ontgaan.
Ik geloof dat klanten precies moeten krijgen wat ze voor zichzelf bestellen.
Als dit niet werkt, denk ik erover om terug te gaan naar de universiteit voor farmaceutische wetenschappen.
Alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld.
Ik probeer mijn opleiding te stroomlijnen, dus alle onderwerpen of technieken die ik in mijn hersenen moet stampen, zouden me enorm helpen.
Bedankt dat jullie tijd willen vrijmaken om mij te helpen.
P.S. Ik vind het niet erg om onderzoek te doen en ik ben bereid om het werk te doen. Dus misschien heb je een link of andere boeken die je kunnen helpen.
T