Question Looking for a vendor Een betrouwbare (eerlijke) bron nodig!

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hé... het is het donkere web. Het is niet bepaald een eerlijke plek, ik weet het. Maar ergens moet er een site/verkoper van vicodin/hydrocodone/norco zijn die ECHT zijn eigen escrow-regels volgt. Een verkoper die het product levert.

Kan iemand me in de juiste richting wijzen? Ik ben het zo beu om opgelicht te worden!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
@prophet heeft er elke maand een paar. Hij is de enige die ik ken die echte voorgeschreven opiaten verkoopt. Niet dat hij de enige is die ze verkoopt, maar hij is de enige die ik heb geverifieerd. Ik kan bevestigen dat meerdere mensen vervalsingen verkopen. Als je geen roze 30mg oxy kunt krijgen bij de apotheek, dan zijn de speldjes die hier te koop zijn niet echt. Hetzelfde geldt voor groene Xanax. Gebruik altijd de escrow service. Als iemand op deze site je probeert te overtuigen om dat niet te doen, dan hopen ze je op te lichten.

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Bedankt voor uw antwoord. :)

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
Deze man is een oplichter. Probeer nooit drugs te kopen via telegram, het is sowieso verzonnen en de eigenaar zit in de gevangenis en zingt als een vogel.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Ik krijg elke maand een paar hydrocodone 7,5s en ook 30 mg oxy. Ik weet nooit wanneer of hoeveel, mijn bron neemt ze dus het aantal is altijd anders. Mijn reviews over de hydro's die ik heb verkocht getuigen ervan dat ze echt zijn, net als Frit die ook mijn oxy heeft getest. Op dit moment heb ik er geen meer, maar ik werk mijn lijst bij zodra ik nieuwe voorraad heb. Je kunt nog steeds naar mijn lijst kijken, ook al ben ik niet op voorraad.

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Bedankt voor je antwoord, maar ik ben op zoek naar meer dan een paar per maand. :)

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
80
Deals
32
Als je mijn oxy 30's tegen bulkprijs hebt gekocht, wat meestal 30-35 pillen per maand zijn, dan betaal je 31 dollar per pil. Verdeeld in 4 heb je vier 7,5 mg oxy en voor $31 per stuk betaal je $7,75 voor elke 7,5 mg. Als je 30 van mijn 7,5 dros in bulk koopt, wat 10 per stuk is, betaal je $10 voor elke 7,5 mg hydros. Ik kan de aanbiedingen die ik krijg doorgeven en ik krijg een betere deal voor oxy. 30 oxy pillen is hetzelfde als 120 van de 7,5 mg pillen per maand kopen en ze zijn sterker en goedkoper dan de 7,5 mg hydros. In principe kun je tussen de 120 en 140, 7,5 mg oxy pillen per maand krijgen voor $2,25 goedkoper dan je zou betalen voor de 7,5 mg hydros. Je krijgt meer waar voor je geld op die manier en, je zegt dat je op zoek bent naar meer dan een paar per maand, 30-35 30mg oxy is niet zomaar een paar pillen. Als je ze neemt voor pijn, zijn het 120-140 pillen die een dokter je niet zal geven tenzij je kanker hebt of iets wat net zo ernstig is. En wat de prijs betreft, als je echte 30 mg oxy goedkoper vindt dan 31 dollar per pil als je ze in bulk koopt, laat het me dan weten, want misschien koop ik ze zelf wel om te verkopen aan mensen in nood. $930 klinkt als veel voor 30 pillen totdat je het uitsplitst en het vergelijkt met wat je over het algemeen vindt bij hydros. Als je geïnteresseerd bent, kom dan woensdag langs.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Als je moeite hebt om er hier een te vinden, kijk dan eens naar de markten DrugHub of Archetyp. Deze zijn te vinden op daunt(dot)link. Controleer altijd uw marktwebsites

ironwoman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Bedankt voor je antwoord. Ik begrijp het niet... daunt(dot)link?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Heb je tor geïnstalleerd?

De site is daunt.link
Er staan markten op

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
Wees alsjeblieft voorzichtig, de hoeveelheid vervalste pillen op het darknet is duizelingwekkend en sommige zijn ronduit gevaarlijk.

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
54
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/showcase/

Alles wat in deze sectie wordt aangeboden, kun je kopen zonder het risico te lopen bedrogen te worden.
Kies een land of regio en krijg wat je besteld hebt.
Er zijn ook opio: hydrocodon, methadon, OXY