Als je mijn oxy 30's tegen bulkprijs hebt gekocht, wat meestal 30-35 pillen per maand zijn, dan betaal je 31 dollar per pil. Verdeeld in 4 heb je vier 7,5 mg oxy en voor $31 per stuk betaal je $7,75 voor elke 7,5 mg. Als je 30 van mijn 7,5 dros in bulk koopt, wat 10 per stuk is, betaal je $10 voor elke 7,5 mg hydros. Ik kan de aanbiedingen die ik krijg doorgeven en ik krijg een betere deal voor oxy. 30 oxy pillen is hetzelfde als 120 van de 7,5 mg pillen per maand kopen en ze zijn sterker en goedkoper dan de 7,5 mg hydros. In principe kun je tussen de 120 en 140, 7,5 mg oxy pillen per maand krijgen voor $2,25 goedkoper dan je zou betalen voor de 7,5 mg hydros. Je krijgt meer waar voor je geld op die manier en, je zegt dat je op zoek bent naar meer dan een paar per maand, 30-35 30mg oxy is niet zomaar een paar pillen. Als je ze neemt voor pijn, zijn het 120-140 pillen die een dokter je niet zal geven tenzij je kanker hebt of iets wat net zo ernstig is. En wat de prijs betreft, als je echte 30 mg oxy goedkoper vindt dan 31 dollar per pil als je ze in bulk koopt, laat het me dan weten, want misschien koop ik ze zelf wel om te verkopen aan mensen in nood. $930 klinkt als veel voor 30 pillen totdat je het uitsplitst en het vergelijkt met wat je over het algemeen vindt bij hydros. Als je geïnteresseerd bent, kom dan woensdag langs.