- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 104
Hallo vrienden,
Ik heb de rest van de apparatuur ontvangen die nodig is om te beginnen met mijn lab. Het staat opgesteld in onze kelder, ik heb een deel afgezet en afgedekt met schilders plastic, het is ruw maar zal zijn doel dienen. Ik heb:
Als opwarmertje wil ik graag mijn eigen zoutzuur synthetiseren, dat lijkt me een goede plek om te beginnen. Ik heb nitril handschoenen en een nieuw volgelaatsmasker met de juiste koolstoffilters.
Ik denk dat het laatste FINAL-apparaat dat ik nodig heb de afzuigkap is voor de veiligheid. Ik heb gipsplaten gekocht die ik ga opknippen en in een doos ga verven met epoxyverf. Ik heb PTFE-buizen en ventilatoren nodig om de dampen via de buitendeur naar buiten te laten stromen en dat zijn de laatste onderdelen die ik 'denk' nodig te hebben.
Ik sta open voor alle advies, maar ben vooral geïnteresseerd in wat @HEISENBERG, @Frit Buchner, @G.Patton, @Madre en @WillD vinden van deze opstelling.
Ik heb honger om te KOKEN!!!
Ik heb de rest van de apparatuur ontvangen die nodig is om te beginnen met mijn lab. Het staat opgesteld in onze kelder, ik heb een deel afgezet en afgedekt met schilders plastic, het is ruw maar zal zijn doel dienen. Ik heb:
- een lege drankenkoelkast die momenteel op ongeveer 19°F staat
- een 2024B-01 (circa 2001) Welch vacuümpomp - ik weet nog niet precies hoe ik hem moet gebruiken...
- Bekerset 5 stuks (50ml 100ml 250ml 400ml 600 ml)
- Nog twee sets bekers, 1k en 2k - ze zijn allebei kapot gegaan tijdens het transport, dus ik wacht er nog steeds op, maar niet essentieel om te beginnen.
- 2 100-2000rpm Lab roerders, 180W verwarming macht 716℉ Roer Hotplate, 55 Inch
- 2000ml zwaarwandige conische trechter met 29/32-verbindingen en PTFE-stopkraan - 2L
- 3 Hals Rondbodemkolf RBF, met 19/22 midden- en zijdelingse standaard conische buitenaansluiting (2000ML)
- Een 24/40 scheikunde glaswerk 32PCS chemie Lab glaswerk kit 250 1000ml voor destillaties scheiding zuivering synthese - deze set heeft de Vigreux, Allihn, Graham, en Liebig condensors, evenals een andere kleinere scheitrechter en diverse 2 en 3 hals kolven
- Lab vacuümfiltratie destillatieapparaat, 2000 ml filterkolf, 300 ml maattrechter
- God zegene online gokken
Als opwarmertje wil ik graag mijn eigen zoutzuur synthetiseren, dat lijkt me een goede plek om te beginnen. Ik heb nitril handschoenen en een nieuw volgelaatsmasker met de juiste koolstoffilters.
Ik denk dat het laatste FINAL-apparaat dat ik nodig heb de afzuigkap is voor de veiligheid. Ik heb gipsplaten gekocht die ik ga opknippen en in een doos ga verven met epoxyverf. Ik heb PTFE-buizen en ventilatoren nodig om de dampen via de buitendeur naar buiten te laten stromen en dat zijn de laatste onderdelen die ik 'denk' nodig te hebben.
Ik sta open voor alle advies, maar ben vooral geïnteresseerd in wat @HEISENBERG, @Frit Buchner, @G.Patton, @Madre en @WillD vinden van deze opstelling.
Ik heb honger om te KOKEN!!!