Methadonhydrochloride-extractie uit oraal 1mg/1ml UK

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Ik probeer de API (actief farmaceutisch ingrediënt|) methadonhydrochloride te extraheren/scheiden van de orale 1mg/1ml.

Waar ik gevestigd ben, is het een groen gekleurde, matig dikke siroop.

Er zijn veel bedrijven die soortgelijke producten maken met verschillende ingrediënten.

Ik noem het bedrijf niet, maar dit is de lijst met hulpstoffen.

Lijst van hulpstoffen
PropyleenglycolPh. Eur
Methyl hydroxybenzoaatPh. Eur
Propyl hydroxybenzoaatPh. Eur
Vloeibare maltitolPh. Eur
Karamel E150
Patentblauw V (E131)
Gezuiverd water

Kan iemand mij helpen met een volledige extractie in detail? Ik heb vrij weinig ervaring maar heb veel gelezen. Ik heb wat basisspullen gekocht - sep-trechters, vacuümfiltratie, destillatieapparatuur, enz. En ik koop graag alles wat nodig is om deze extractie/separatie uit te voeren.

Ik zou zeer dankbaar zijn voor een compleet proces, maar zelfs een goed begin zou zeer gewaardeerd worden.

Bedankt.

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
164
Methadonhydrochloride heeft de vorm van een oplosbaar zout. In tegenstelling tot de basis van methadon.
Mijn team produceert methadon en maakt de base vrij.
De base ziet er kristallijn uit en is onoplosbaar in water! Hoe zie ik het proces van het verkrijgen van methadon uit jullie siroop?
Ik zou 100 ml van je siroop verdunnen in water (ongeveer 800 ml) en een geconcentreerde loogoplossing toevoegen tot 11-12 PH.
Ik zou het kristallijne neerslag afkoelen en filteren.
Ik zou het kristallijne neerslag oplossen in kokende methanol en filteren (wat niet oploste, gooi deze onoplosbare zouten weg), de methanol in de vriezer zetten en de kristallen in een dag extraheren. het kristal heeft een basisvorm. Om het om te zetten in hydrochloride ... moet je 100 mg base oplossen in 2 ml methanol en zoutzuur toevoegen tot PH 5-6 en het in de vriezer laten liggen. Haal het na een dag uit de vriezer en verkruimel de hydrochloride - en spoel het met ijskoude aceton.

Diziet Sma

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
wow, heel erg bedankt voor het antwoord - dit is precies waar ik al heel lang naar op zoek ben. Iemand die echt weet waar hij het over heeft en niet een miljard redenen geeft waarom dit een stom idee is. Gewoon duidelijke feiten en productieve informatie. Nogmaals bedankt.

Als ik dit over ongeveer een week kan uitproberen, heb ik vast nog meer vragen over de details van de procedure, ik hoop dat je nog beschikbaar bent.

Hartelijk dank - Diziet.