- Reaction score
- 2
Ik probeer de API (actief farmaceutisch ingrediënt|) methadonhydrochloride te extraheren/scheiden van de orale 1mg/1ml.
Waar ik gevestigd ben, is het een groen gekleurde, matig dikke siroop.
Er zijn veel bedrijven die soortgelijke producten maken met verschillende ingrediënten.
Ik noem het bedrijf niet, maar dit is de lijst met hulpstoffen.
Lijst van hulpstoffen
Kan iemand mij helpen met een volledige extractie in detail? Ik heb vrij weinig ervaring maar heb veel gelezen. Ik heb wat basisspullen gekocht - sep-trechters, vacuümfiltratie, destillatieapparatuur, enz. En ik koop graag alles wat nodig is om deze extractie/separatie uit te voeren.
Ik zou zeer dankbaar zijn voor een compleet proces, maar zelfs een goed begin zou zeer gewaardeerd worden.
Bedankt.
Waar ik gevestigd ben, is het een groen gekleurde, matig dikke siroop.
Er zijn veel bedrijven die soortgelijke producten maken met verschillende ingrediënten.
Ik noem het bedrijf niet, maar dit is de lijst met hulpstoffen.
Lijst van hulpstoffen
Propyleenglycol | Ph. Eur |
Methyl hydroxybenzoaat | Ph. Eur |
Propyl hydroxybenzoaat | Ph. Eur |
Vloeibare maltitol | Ph. Eur |
Karamel E150 | |
Patentblauw V (E131) | |
Gezuiverd water |
Kan iemand mij helpen met een volledige extractie in detail? Ik heb vrij weinig ervaring maar heb veel gelezen. Ik heb wat basisspullen gekocht - sep-trechters, vacuümfiltratie, destillatieapparatuur, enz. En ik koop graag alles wat nodig is om deze extractie/separatie uit te voeren.
Ik zou zeer dankbaar zijn voor een compleet proces, maar zelfs een goed begin zou zeer gewaardeerd worden.
Bedankt.