Het merendeel van wat er op de markt is, zou niet eens meer meth genoemd mogen worden. Het is rotzooi en in tegenstelling tot wat de meeste mensen zeggen, is het niet goedkoper. Ja, de prijs voor een ons op de markt waar ik bekend mee ben is ongeveer 200 en vijftien jaar geleden was een bolletje 250. Maar vijftien jaar geleden kon iemand ook meth gebruiken. Maar vijftien jaar geleden kon iemand nog geen tien slagen van een kom nemen en dan ergens mee gaan kloten en dan is er ineens 24 uur voorbij gegaan in wat aanvoelde als misschien een uur en die hele tijd was het niet eens nodig om nog een slag te nemen. Ik en ik weet zeker vele anderen zouden graag meer betalen voor kwaliteit. Waarom maakt niemand daar gebruik van? Ik snap het gewoon niet. En net als publix serviceaankondiging.....the shit hoort er niet uit te zien als gigantische scherven en ze horen niet makkelijk te breken/kruimelen en geen verticale lijnen te hebben. Dat is gesneden onzin. Scherven moeten melkwitte diagnolijnen zijn en niet zo groot als een peuterarm. Als het onder een kaart wordt geplet, moet het versplinteren en de potentie hebben om door de kamer te vliegen. Dus kartelmensen, breng alsjeblieft weer goede shit. Genoeg mensen zouden er graag voor betalen.