Marihuana en seks

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666
Marihuana is een stof die in veel landen gelegaliseerd wordt. Het is deze stof die gebruikers ten onrechte als onschadelijk beschouwen. Marihuana op de markt wordt aangeboden in de vorm van hasjiesj en verschillende soorten oliën en concentraten. De variëteit en kwaliteit van het product speelt een grote rol.

ALGEMENE INFORMATIE

Het British Columbia Substance Use Center (BCCSU) heeft een onderzoek uitgevoerd waaruit bleek dat cannabis chemseks veiliger kan maken. De onderzoekers beweren een onderzoek te hebben uitgevoerd, waarvan de resultaten suggereren dat cannabisgebruik effecten kan veroorzaken die vergelijkbaar zijn met de effecten die gebruikers krijgen bij het gebruik van stimulerende en euforische middelen bij chemsex, namelijk:
- Bevrijdend, gevoel van seksuele vrijheid
- Het overwinnen van barrières en verboden in het seksuele leven
- Open gesprekken met je seksuele partners
- Helderdere sensaties van seks, het bereiken van maximaal plezier
- Vermindering van pijn bij anale seks
- Toenemend zelfvertrouwen
- Verlenging van geslachtsgemeenschap

Hoewel ik marihuana niet helemaal onschadelijk en veilig kan noemen, maar als je de principes van schadebeperking volgt, is marihuana een beter middel dan stimulerende en euforetische middelen. Laten we de effecten van deze totaal verschillende stoffen niet helemaal correct vergelijken, maar als we bij de uitgang een vergelijkbaar resultaat krijgen, met aanzienlijk minder negatieve gevolgen, dan is het de moeite waard om in de richting van cannabis te kijken bij het kiezen van een chemische stof.

AANBEVELINGEN

Voor chemsex raad ik aan hasj te gebruiken, dit heeft een grotere voorkeur dan oliën en concentraten. Cannafood is ook niet bijzonder geschikt voor deze doeleinden. Je kunt experimenteren met variëteiten en consumptiemethoden - het is puur een kwestie van smaak, je kunt je ervaring met een bepaalde variëteit delen in de comments. Aanbevelingen voor chemsex hebben geen kenmerken vergeleken met conventioneel cannabisgebruik.

Combinaties:

Volgens veel consumenten is marihuana vrij goed als uitlaatklep na stimulerende en euforetische middelen, hoewel het in sommige omstandigheden voor een korte periode hartritmestijgingen en tegelijkertijd angst kan veroorzaken. Voor chemseks kan dit relevant zijn, in gevallen waar seks plaatsvindt bij het verlaten van een drug, maar naar mijn mening is het in dit geval beter om marihuana alleen te gebruiken.

Rook geen marihuana samen met het gebruik van psychotrope middelen - dit kan het psychotrope effect en de ingenomen stoffen versterken en de trip bederven.

GEVAAR

Marihuana kan, juist bij episodisch gebruik, geen significante invloed hebben op de gezondheid van de consument, behalve wanneer de patiënt al bepaalde ziekten heeft. Dit geldt met name voor allerlei psychische aandoeningen. Systematisch gebruik zal een negatieve invloed hebben op het seksuele leven, de tegenzin om seks te hebben zonder blootstelling aan stoffen.

CONCLUSIE

Een alternatief voor de gebruikelijke stoffen voor chemsex, dat bij een verantwoord gebruik weinig of geen schade veroorzaakt. Helaas onderschatten chemsexfans deze stof op dit moment.

Last edited:

Peacefull

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Seks met marihuana is het beste wat de mens ooit heeft uitgevonden. Bijna elke minuut wordt doorgebracht met plezier, echt
Het is jammer dat veel mensen dit soort seksuele experimenten onderschatten.

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
232
Helemaal mee eens! Ik wacht liever tot de piek van de effecten voorbij is, de gedachten weer min of meer normaal worden, maar de sensaties verscherpt blijven. Een geweldige combinatie voor mij :cool:

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
Marihuana is de drug waar ik veel ervaring mee heb, van het kweken tot het gebruiken. de high is echt lekker en ontspannend, maar als het op seks aankomt, denk ik niet dat het de drug is waar je voor moet gaan. ik heb nog niet geprobeerd seks te hebben nadat ik er high van ben geworden, omdat ik er slaperig van word en niet veel gedachten heb. ja, soms maakt het me geil, maar mijn lichaam blijft liever liggen.
Dit is misschien niet hetzelfde voor jou als in mijn omgeving de arbeiders marihuana gebruiken om te werken op hoge hitte en ze zeggen dat dit hen extra energie geeft en thuis een aangename slaap.
Aangezien dit bij mensen anders werkt, kun je het proberen,

Ik zou graag je ervaringen horen. :)

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Seks onder MJ is voor mij een vertrouwd iets, en het brengt zelden nieuwe gevoelens met zich mee. Ik doe het vaak, maar ik kan met de vingers van mijn rechterhand het aantal keren tellen dat het buiten mijn bereik was.
Ja! Er waren een paar keer dat het fantastisch was met twee verschillende meisjes (niet tegelijk) die ik al vele jaren ken. Ik kan zeggen - het was als mijn eerste keer - hahaha!!! Die MJ kwam van één bron - een bekende straatverkoper in Griekenland. Waarschijnlijk is het een soort strain.

russianboy

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
hhhh hetzelfde als seks zonder gevoel