Looking for a vendor Op zoek naar MDMA /MMC3/4 /Ket

Avdrakdabra

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Behoefte aan levering in Azië, betaal alleen op escrow, wie geen deal wil op escrow, stuur alsjeblieft geen bericht !!!

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Reaction score
83
Deals
103
Geen probleem.als je betaalt dan ook de aziatische prijzen en niet de europese prijs ?????
Het probleem is dat iedereen de Europese prijs wil, maar geen risico wil nemen! Hetzelfde als ik vraag aan colombia mensen.send me a brick for 4000 to europe with escrow!!!

Avdrakdabra

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Als ik in Azië ben deze Azië prijs geen vraag , hebben prijs voor alles

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
16

er zijn veel reagentia in jouw regio

goedkoop

beter mensen vinden die kunnen koken

mijn mening

freedum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
47
Deals
3
Hij wil zijn taart en er ook nog van eten. Hij wil verzenden naar een land met een hoog risico en hij wil de Europese prijs betalen en hij wil garantie. Lol. Hij lijkt eerlijk gezegd een tijdverspiller.

Avdrakdabra

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Als je leert om professioneel te zijn, kunnen we samenwerken.
Nu zal ik je een tip geven, een zichzelf respecterende verkoper met ervaring stuurt naar de landen waar hij kan, als hij niet kan stuurt hij niet, als hij kan moet hij verantwoordelijk zijn voor zijn spullen.
En ik werk hier met veel verkopers die deze methode gebruiken, ik heb geen tekort aan leveranciers, ik ben gewoon altijd op zoek naar meer omdat er geen einde komt aan de vraag.
De dag dat je weet hoe je moet werken stuur dan een bericht en ik zal van je kopen.

freedum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
47
Deals
3
Ik weet zeker dat iemand 100% gegarandeerd naar u zal verzenden naar een land met een hoog risico voor 5 euro per g. U gevraagd, sorry gevraagd. Lol

Avdrakdabra

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Je hebt hier managers, je kunt vragen hoeveel deal ik in een week doe, als je wilt verkopen praat dan niet te veel, als je vrije tijd hebt verdien geld zo niet ga slapen kind